به گزارش شفاف ، به گزارش مركز ارتباطات و اطلاع رساني معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ، در طول هفته نيروي انتظامي از اين پروژه كه با همكاري ستاد توسعه فناوري فضايي و توسعه حمل و نقل پيشرفته معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري اجرا شد ، رونمايي كرد. و توسط فرديدنگار آسيا اجرا …

خودروهاي پليس هوشمند مي‌شوند؛ ثبت تخلفات با دقت بالا و زمان كمتر https://majalehirani.ir/2021/خودروهاي-پليس-هوشمند-مي‌شوند؛-ثبت-تخل/ Thu, 14 Oct 2021 23:00:50 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/خودروهاي-پليس-هوشمند-مي‌شوند؛-ثبت-تخل/ به گزارش شفاف ، به گزارش مركز ارتباطات و اطلاع رساني معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ، در طول هفته نيروي انتظامي از اين پروژه كه با همكاري ستاد توسعه فناوري فضايي و توسعه حمل و نقل پيشرفته معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري اجرا شد ، رونمايي كرد. و توسط فرديدنگار آسيا اجرا …

به گزارش شفاف ، به گزارش مركز ارتباطات و اطلاع رساني معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ، در طول هفته نيروي انتظامي از اين پروژه كه با همكاري ستاد توسعه فناوري فضايي و توسعه حمل و نقل پيشرفته معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري اجرا شد ، رونمايي كرد. و توسط فرديدنگار آسيا اجرا مي شود. “امكان نظارت مستمر و از راه دور بر خرابي هاي تلفن همراه و حوادثي كه در ضبط دوربين هاي ثابت مشكل دارند” يكي از مزاياي اجراي اين طرح است. “ثبت تخلفات در كوتاه ترين زمان ممكن و با دقت بالا با حداقل تعامل كاربر پليس” ، “افزايش ايمني تردد وسايل نقليه” و “ايجاد پايگاه داده خودرو به روز” از ديگر مزايايي است كه در نتيجه اجراي اين طرح را دنبال كنيد.

با كمك اين پروژه ، نقشه آنلاين رفتار رانندگان در تمام محورها و جاده هاي كشور ، استفاده از تابلوهاي هوشمند مخفي ، حذف سيستم هاي محاسباتي و امكان اندازه گيري سرعت ارائه مي شود.

اين طرح با هدف “كنترل و كنترل هوشمند تخلفات توسط خودروهاي پليس جزيره با استفاده از تركيبي از تصاوير دوربين پلاك نصب شده بر روي خودرو پليس و تصاوير دوربين هاي بدون سرنشين” صورت مي گيرد.

“ارسال خودكار اطلاعات تأييد شده به سرور” ، “تشخيص پلاك و قرائت پلاك” ، “تعريف سطوح دسترسي كاربر” ، “دوربين هاي تعريف شده توسط كاربر” ، “مشاهده همزمان حداكثر 4 دوربين در رابط كاربري” ، “رديابي خودكار پلاك خودرو” ، “ثبت موقعيت جغرافيايي و محل تخلفات” از جمله قابليت هاي طرح است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.