تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي

۱۶ بازديد ۰ نظر

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله روز ، حسن ابوالقاسمي ، در گفتگو در ساعت 18:30 بعد از ظهر ، موارد زير را بيان كرد: آمار جديد كرونا از بالا به پايين نشان مي دهد كه مردم در رعايت اقدامات بهداشتي و ايمني آنها همكاري مي كنند. وي گفت: “مردم از پنجمين اوج با غلبه …

تغيير معنادار آمار‌هاي كرونايي https://majale-rooz.ir/2021/10/تغيير-معنادار-آمار‌هاي-كرونايي/ Fri, 15 Oct 2021 15:58:22 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/10/تغيير-معنادار-آمار‌هاي-كرونايي/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله روز ، حسن ابوالقاسمي ، در گفتگو در ساعت 18:30 بعد از ظهر ، موارد زير را بيان كرد: آمار جديد كرونا از بالا به پايين نشان مي دهد كه مردم در رعايت اقدامات بهداشتي و ايمني آنها همكاري مي كنند. وي گفت: “مردم از پنجمين اوج با غلبه …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله روز ،

حسن ابوالقاسمي ، در گفتگو در ساعت 18:30 بعد از ظهر ، موارد زير را بيان كرد: آمار جديد كرونا از بالا به پايين نشان مي دهد كه مردم در رعايت اقدامات بهداشتي و ايمني آنها همكاري مي كنند.

وي گفت: “مردم از پنجمين اوج با غلبه بر ويروس دلتا واكسينه شده اند.”

يكي از اعضاي كميته علمي در مقر تاج ادامه داد: “نگاهي به آمارهاي جهاني نشان مي دهد كه دو دسته از كشورها در زمينه واكسيناسيون وجود دارد. برخي از كشورها مانند آلمان و فرانسه وارد شده اند. در واكسيناسيون بيش از 85 درصد و تاج بسيار خوب كنترل مي شود ، اما همچنان رعايت شيوه هاي بهداشتي در اين كشورها ضروري است.

به گفته ابوالقاسمي ، در كشورهايي كه ميزان واكسيناسيون بالايي دارند و همچنين از روش هاي بهداشتي خوبي برخوردار هستند ، تعداد مرگ و مير از 50 نفر در روز كاهش يافته است.

وي ادامه داد: در برخي از كشورهايي كه بيش از 50 درصد واكسينه شده اند ، ميزان بروز به دليل عدم رعايت دستورالعمل ها همچنان بالا است ، بنابراين واكسيناسيون به تنهايي كافي نيست و ما بايد از دستورالعمل ها براي پيشگيري از عفونت پيروي كنيم.

يكي از اعضاي كميته علمي در مورد تاج گفت: “اما ميزان واكسيناسيون در كشورهايي مانند ايالات متحده از 50 درصد فراتر رفت ، اما به دليل رعايت نكردن قوانين ، تعداد كشته شدگان ديشب به 1654 نفر رسيد.”

وي در ادامه به بيان نتايج مهم يك مطالعه بزرگ در اصفهان در زمينه واكسيناسيون و عفونت پرداخت: نتايج اين مطالعه كه با مشاهده وضعيت 540 هزار نفر انجام شد ، نشان داد كه احتمال عفونت پس از واكسيناسيون تا 18 برابر كاهش مي يابد.

واكسيناسيون همچنين خطر بستري شدن در بيمارستان را 11.5 برابر و خطر مرگ را 12 برابر كاهش مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.