تهران هويت و الگوي ايران است

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

تهران هويت و الگوي ايران است

۷ بازديد ۰ نظر

به گزارش ايرنا ، سردار احمد وحيدي روز چهارشنبه در مراسم تحليف استاندار جديد تهران اظهار داشت: پايتخت بايد از نظر شاخص هاي بسياري از جمله اقدامات فرهنگي و صنعتي كشور بدرخشد. وي ادامه داد: تهران در زمينه آسيب هاي اجتماعي با مشكل مواجه است و ما بايد با كار و تلاش جهادي اين كلانشهر …

تهران هويت و الگوي ايران است https://majale-rooz.ir/2021/10/تهران-هويت-و-الگوي-ايران-است/ Wed, 13 Oct 2021 15:54:39 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/10/تهران-هويت-و-الگوي-ايران-است/ به گزارش ايرنا ، سردار احمد وحيدي روز چهارشنبه در مراسم تحليف استاندار جديد تهران اظهار داشت: پايتخت بايد از نظر شاخص هاي بسياري از جمله اقدامات فرهنگي و صنعتي كشور بدرخشد. وي ادامه داد: تهران در زمينه آسيب هاي اجتماعي با مشكل مواجه است و ما بايد با كار و تلاش جهادي اين كلانشهر …

به گزارش ايرنا ، سردار احمد وحيدي روز چهارشنبه در مراسم تحليف استاندار جديد تهران اظهار داشت: پايتخت بايد از نظر شاخص هاي بسياري از جمله اقدامات فرهنگي و صنعتي كشور بدرخشد.

وي ادامه داد: تهران در زمينه آسيب هاي اجتماعي با مشكل مواجه است و ما بايد با كار و تلاش جهادي اين كلانشهر را بدون يا با حداقل مشكلات به شهري تبديل كنيم.

وزير كشور با بيان اينكه استان تهران با 14 ميليون نفر جمعيت بايد در موقعيت ممتازي در كشور قرار گيرد ، گفت: مشكلات اين استان پهناور كشور بايد با يك كار جديد و خلاق حل شود.

وي گفت: پايتخت در كنار هويت انقلابي و اسلامي يكي از مراكز و تنگناهاي مهم تمدن اسلامي است.

وحيدي با بيان اينكه اين كلان شهر در تحقق انقلاب و برپايي آن از جايگاه ويژه اي برخوردار است ، افزود: اگر از قدرت دشمن صحبت كنيم ، تهران در مركز قلعه قرار دارد كه هدف آن اهل بيت است ( مانند).

وي ادامه داد: تهران زير چتر حرم عبدالعظيم حسني (ع) و امامزاده صالح (ع) ايمن است.

وحيدي اذعان داشت: تهران شهري است با هزاران اميد كه تمام توجهات بر اين نقطه متمركز شود كه اين امر كار بزرگي را براي مردم و مسئولان ايجاد مي كند.

وزير كشور افزود: مسئولان استان را آن گونه كه شايسته آن است ببرند و كوچكترين مشكل اجتماعي داشته باشند.

وحيدي با بيان اينكه پايتخت مهمترين الگوي اجتماعي و اقتصادي كشور محسوب مي شود ، گفت: بخش بزرگي از مشكلات استان مربوط به حاشيه نشيني است كه بايد برطرف شود.

وي ادامه داد: استاندار و شهرداران جديد دو مدير جوان با ديدگاه هاي جديد هستند كه در كنار هم مي توانند مشكلات و كاستي هاي موجود را به سرعت برطرف كرده و الگويي براي استان هاي ديگر باشند.

وحيدي گفت: “جدا از قابليت هاي معنوي ، ظرفيت اجتماعي كه منابع انساني است ، مهم است و بايد در كشور از همه جهات برجسته شود.”

وي افزود: بحث ديجيتالي در استان بايد تحريك شود و از 30 درصد تجاوز كند ، در حوزه اقتصادي بايد ظرفيت بنگاه هاي دانش بنيان به 50 درصد افزايش يابد.

وحيدي گفت كه صلاحيت هاي وزارتخانه ها بايد منتقل شود و افزود نيازي به تعريف صلاحيت هاي آب ، فاضلاب و برق در قالب مديريت يكپارچه نيست.

وي گفت: “ما نبايد اجازه دهيم مسائل امنيتي با استفاده از حكومت و الگوي اجتماعي ايجاد شود.”

مراسم معارفه “محسن منصوري” كه روز يكشنبه هفته جاري از هيئت مديره راي اعتماد گرفت ، ظهر امروز با حضور وزير كشور به عنوان يكي از جوانترين استانداران كشورمان برگزار شد ؛ و جايگزين “انوشيروان محسني بندپي” شد.

منصوري اولين استاندار تهران در دولت دكتر سيد ابراهيم رئيسي ، متولد خرداد 1363 در شهر ورامين و داراي مدرك مكانيك (گرايش توليد) از دانشگاه شهيد رجايي تهران و فوق ليسانس مديريت آموزشي است. از دانشگاه تهران

وي پيش از اين عضو شوراي عالي جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران ، معاون بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي و مديركل و نايب رئيس بنياد علوي و مدير عامل و عضو سازمان هيئت موسس بنياد آستان قدس كرامت رضوي.

در سابقه فعاليت استاندار جوان تهران ، مشاور نايب رئيس كميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي ، فرماندار شهرستان ورامين ، مشاور استاندار تهران ، معاون وزير آموزش و پرورش و مدير دفتر همكاري وزارت آموزش و پرورش و علوم و دبيركل اتحاديه دانشجويان اسلامي قابل مشاهده است.

انوشيروان محسني بندپي ، فرماندار سابق تهران ، در 12 دسامبر 2016 به عنوان سكاندار آن استان انتخاب شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.