رئيس مركز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت در نامه اي به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي تاكيد كرد: تنها سند معتبر واكسيناسيون در ايران كارت ديجيتالي كارتي است كه توسط وزارت از سلامت. به گزارش مجله روز و بر اساس اعلام روابط عمومي وزارت بهداشت ، دكتر علي شريفي زارچي …

تنها مدرك معتبر واكسيناسيون ايران، كارت ديجيتال صادرشده از سوي وزارت بهداشت است https://majale-rooz.ir/2021/10/تنها-مدرك-معتبر-واكسيناسيون-ايران،-كا/ Sat, 09 Oct 2021 13:32:55 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/10/تنها-مدرك-معتبر-واكسيناسيون-ايران،-كا/ رئيس مركز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت در نامه اي به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي تاكيد كرد: تنها سند معتبر واكسيناسيون در ايران كارت ديجيتالي كارتي است كه توسط وزارت از سلامت. به گزارش مجله روز و بر اساس اعلام روابط عمومي وزارت بهداشت ، دكتر علي شريفي زارچي …

رئيس مركز مديريت آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت در نامه اي به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي تاكيد كرد: تنها سند معتبر واكسيناسيون در ايران كارت ديجيتالي كارتي است كه توسط وزارت از سلامت.

به گزارش مجله روز و بر اساس اعلام روابط عمومي وزارت بهداشت ، دكتر علي شريفي زارچي در متن نامه خطاب به شهرام آدم نژاد – معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي اظهار داشت: عين اللهي ، وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، به ما يادآوري مي كند كه تنها سند اصالت واكسيناسيون ايراني ، كارت واكسن ديجيتال صادره از وزارت مربوطه است كه از طريق وب سايت salamat.gov.ir صادر شده است.

لطفاً توجه داشته باشيد كه براي تعيين اصالت كارت واكسن ديجيتال انگليسي (براي مسافران خارج از كشور) ، كافي است باركد دو بعدي كارت (QR-Code) كارت را با استفاده از تلفن اسكن كنيد.

اگر كارت معتبر باشد ، صفحه اي با آدرس https://vaccinecard.health.gov.ir باز مي شود كه تصوير دقيق كارت ديجيتال شخص را نشان مي دهد.

درخواست كنيد كه شماره فوق در كليه آژانس هاي مسافرتي ، خطوط هوايي داخلي و خارجي مستقر در كشور و ساير خطوط هوايي مربوطه منعكس شود.

توصيه مي شود مشتريان را از اين شركتها مطلع كنيد تا حداقل دو هفته قبل از سفر كارت واكسن ديجيتالي تهيه كنند تا در صورت بروز مشكل بتوانند با استفاده از فرم گزارش خطاي كارت واكسن اين كار را انجام دهند.. موجود در همان سيستم (salamat.gov.ir) ، آن را دنبال كنيد. “

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.