ازسرگيري گردشگري در «فيجي» – مجله ايراني

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

ازسرگيري گردشگري در «فيجي» – مجله ايراني

۸ بازديد ۰ نظر

مقامات فيجي با رسيدن به محدوديت تعداد افراد واكسينه شده در اين كشور ، محدوديت هاي كرونري را كاهش مي دهند. به گزارش مجله ايراني و به نقل از فرانس 24 ، به گفته نخست وزير فيجي ، با وجود اينكه 80 درصد از جمعيت بزرگسال كشور واكسينه شده اند ، تغييرات اعمال شده در …

ازسرگيري گردشگري در «فيجي» – مجله ايراني https://majalehirani.ir/2021/ازسرگيري-گردشگري-در-فيجي-مجله-ايران/ Sat, 09 Oct 2021 08:11:14 0000 فرهنگ و هنر https://majalehirani.ir/2021/ازسرگيري-گردشگري-در-فيجي-مجله-ايران/ مقامات فيجي با رسيدن به محدوديت تعداد افراد واكسينه شده در اين كشور ، محدوديت هاي كرونري را كاهش مي دهند. به گزارش مجله ايراني و به نقل از فرانس 24 ، به گفته نخست وزير فيجي ، با وجود اينكه 80 درصد از جمعيت بزرگسال كشور واكسينه شده اند ، تغييرات اعمال شده در …

مقامات فيجي با رسيدن به محدوديت تعداد افراد واكسينه شده در اين كشور ، محدوديت هاي كرونري را كاهش مي دهند.

به گزارش مجله ايراني و به نقل از فرانس 24 ، به گفته نخست وزير فيجي ، با وجود اينكه 80 درصد از جمعيت بزرگسال كشور واكسينه شده اند ، تغييرات اعمال شده در محدوديت هاي كرونا روز يكشنبه اعلام مي شود.

ماه گذشته ، مقامات گفتند در صورت دستيابي به سطوح خاصي از واكسيناسيون ، فيجي ها مرزهاي خود را به كشورهاي ليست سبز شامل استراليا ، نيوزلند ، ژاپن ، كانادا ، كره جنوبي ، سنگاپور و بخش هايي از ايالات متحده گسترش خواهند داد. باز خواهد شد.

بازديدكنندگان اين كشور بايد قبل از سفر به طور كامل واكسينه شده و نتيجه آزمايش بيماري كرونا منفي دريافت كنند.

بازديدكنندگان از فيجي در مناطق خاصي از كشور حضور خواهند داشت ، جايي كه همه افرادي كه با آنها تماس مي گيرند ، از كاركنان هتل گرفته تا اپراتورهاي گردشگري ، واكسينه شده اند.

گردشگري 40 درصد اقتصاد فيجي را تشكيل مي دهد و احياي صنعت براي جلوگيري از رشد فقر در اين كشور ضروري است.

اين ويروس كرونا را قبل از شيوع ويروس كرونا از نوع دلتا در آوريل كنترل كرد. در ماه جولاي ، تعداد مبتلايان افزايش يافت و تعداد موارد جديد ابتلا به ويروس كرونا روزانه به بيش از 1200 نفر رسيد. با اين حال ، تنها 40 مورد جديد ويروس در روز شنبه گزارش شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.