طارمي از محروميت فرار كرد

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

طارمي از محروميت فرار كرد

۱۰ بازديد ۰ نظر

به گزارش خبرگزاري برآنلاين؛ مهدي طارمي درخشش خود را در تيم ملي ايران ادامه داد ، شب خوبي مقابل امارات متحده عربي داشت. مهاجم پورتو پرتغال ، با فرصت طلبي بزرگ و فرار از قلب خط دفاع امارات ، در يك بازي انفرادي با علي خصيف درهاي امارات را باز كرد و در ثانيه هاي …

طارمي از محروميت فرار كرد https://majale-rooz.ir/2021/10/طارمي-از-محروميت-فرار-كرد/ Fri, 08 Oct 2021 12:51:15 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/10/طارمي-از-محروميت-فرار-كرد/ به گزارش خبرگزاري برآنلاين؛ مهدي طارمي درخشش خود را در تيم ملي ايران ادامه داد ، شب خوبي مقابل امارات متحده عربي داشت. مهاجم پورتو پرتغال ، با فرصت طلبي بزرگ و فرار از قلب خط دفاع امارات ، در يك بازي انفرادي با علي خصيف درهاي امارات را باز كرد و در ثانيه هاي …

به گزارش خبرگزاري برآنلاين؛ مهدي طارمي درخشش خود را در تيم ملي ايران ادامه داد ، شب خوبي مقابل امارات متحده عربي داشت. مهاجم پورتو پرتغال ، با فرصت طلبي بزرگ و فرار از قلب خط دفاع امارات ، در يك بازي انفرادي با علي خصيف درهاي امارات را باز كرد و در ثانيه هاي آخر خطاي پنالتي گرفت كه ممكن است آزمون به گل تبديل نشود. به

درخشش طارمي براي تيم ملي ايران در رسانه هاي پرتغالي نيز منعكس شد. روزنامه اوجوگو در جلد امروز خود تيتر زد: “درخشش طارمي روي پيراهن ايران نشان دهنده گل پيروزي مقابل امارات متحده عربي بود.” اين روزنامه مي نويسد كه مهدي طارمي مهاجم پورتو تنها يك گل ايران را در پيروزي يك بر صفر در ديدار خارج از خانه مقابل امارات متحده عربي در ديداري براي صعود به جام جهاني به ثمر رساند. منطقه آسيا. تيم ايران با سه امتياز بيشتر از كره جنوبي و پائولو بنتو در هر سه بازي انجام شده در گروه A پيشرو است.

روزنامه ركورد نوشت: «طارمي بازگشت خود به پرتغال را به تعويق انداخت. روزنامه پرتغالي خاطرنشان كرد كه مهدي طارمي بازيكن كارت بوده و مي تواند از بازي با كره جنوبي محروم شود و زود به پرتغال بازگردد و نوشت كه طارمي در بازي با امارات كارت زرد دريافت نكرد. عربستان متحد تا بتواند مقابل كره جنوبي و پائولو بنتو.

وب سايت ركورد نيز فيلم گل طارمي را به اشتراك گذاشت و نوشت: گل طارمي در ديدار مقابل امارات با شكست ايران ، ايران را به سومين پيروزي خود در مقدماتي جام جهاني رساند.جام جهاني در منطقه آسيا. مهاجم پورتو در دقيقه 70 براي پيروزي ايران گلزني كرد. دروازه عليرضا بيرانوند بويايشتا نيز بخشي از كاركنان اصلي بود.

وب سايت Goalpoint همچنين از طارمي تمجيد كرد و نمودار عملكرد بازيكن در ديدار با امارات را به اشتراك گذاشت. وب سايت نوشت: “مهدي طارمي گل پيروزي را مقابل امارات به ثمر رساند و حتي يك پنالتي دريافت كرد كه در امتحان شكست خورد.” اين وب سايت مي نويسد كه طارمي بهترين عملكرد را در زمينه گلزني ، پيروزي در ضربات پنالتي ، مبارزات هوايي موفق و شوت هاي درون محوطه جريمه داشته است.

روزنامه ابولا نيز با تيتر “پيروزي ايران با گل طارمي” نوشت: ايران در دور سوم مرحله مقدماتي جام جهاني و ديدار با امارات متحده عربي با نتيجه يك بر صفر پيروز شد. عليرضا بيرانوند (بوآويستا) و مهدي طارمي (اف سي پورتو) يكي از اعضاي اصلي تيم ايران بودند كه در خط دروازه و خط حمله ظاهر شدند. دقيقه 70 بود كه طارمي گل برتري ايران را به ثمر رساند. قبل از سوت پايان ، آزمون (دقيقه 90) يك موقعيت طلايي براي افزايش اختلاف داشت اما پنالتي را از دست داد.

بيشتر بخوانيد: سعيد دقيقي: خصوصي سازي خوب به پايان نمي رسد.

253 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.