ديگر مدارا پاسخگو نيست! – مجله روز

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

ديگر مدارا پاسخگو نيست! – مجله روز

۸ بازديد ۰ نظر

هنگامي كه ارقام تعيين شده براي حداكثر واكسيناسيون به دست آمد ، تحمل ديگر جواب نمي دهد و سياستهاي تنبيهي بايد جايگزين شود. از آنجا كه بيماري عروق بيماري كرونا يك بيماري فردي نيست ، سفتي و محروميت افرادي كه درك درستي از اين بيماري ندارند و انتقال بيماري به جامعه در نهايت منجر به …

ديگر مدارا پاسخگو نيست! – مجله روز https://majale-rooz.ir/2021/10/ديگر-مدارا-پاسخگو-نيست-مجله-روز/ Mon, 04 Oct 2021 03:21:14 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/10/ديگر-مدارا-پاسخگو-نيست-مجله-روز/ هنگامي كه ارقام تعيين شده براي حداكثر واكسيناسيون به دست آمد ، تحمل ديگر جواب نمي دهد و سياستهاي تنبيهي بايد جايگزين شود. از آنجا كه بيماري عروق بيماري كرونا يك بيماري فردي نيست ، سفتي و محروميت افرادي كه درك درستي از اين بيماري ندارند و انتقال بيماري به جامعه در نهايت منجر به …

هنگامي كه ارقام تعيين شده براي حداكثر واكسيناسيون به دست آمد ، تحمل ديگر جواب نمي دهد و سياستهاي تنبيهي بايد جايگزين شود. از آنجا كه بيماري عروق بيماري كرونا يك بيماري فردي نيست ، سفتي و محروميت افرادي كه درك درستي از اين بيماري ندارند و انتقال بيماري به جامعه در نهايت منجر به امنيت بيشتر در جامعه مي شود.

به گزارش مجله روز ، اردشير گراوند ، جامعه شناس و محقق اجتماعي ، در يادداشت روزنامه همشهريان او مي نويسد: “در قرون اخير ، همه اقدامات ، چه اجتماعي ، فرهنگي و چه حتي بهداشتي ، هميشه مزايا و معايب خود را داشته است ، و اكنون اين تناقضات ايدئولوژيك در مورد واكسيناسيون تاج نيز تحقق يافته است.”

نه تنها در ايران ، بلكه در فرانسه ، آلمان ، سوئد و ديگر كشورها ، جايي كه اين امر با درگيري بين طرفداران و حاميان واكسن همراه بوده است. البته واكسيناسيون و اجتناب از واكسيناسيون يك واقعيت طبيعي است و اظهارنظرهاي غيركارشناسانه جامعه باعث تقويت آن شده است. اين ارتباط مستقيمي با سواد ندارد و در هر سطح از جامعه ، گروه ها يا افراد در برابر واكسيناسيون مقاوم هستند. اما خوبي واكسيناسيون عليه كرونا اين است كه جمعيت طرفدار مخالف بسيار بيشتر از مخالفان است و اين مي تواند منجر به درخواست تحريم عليه مخالفان شود. يعني اكثر جمعيت واكسينه شده مي توانند حاضر شوند و كساني كه از واكسيناسيون خودداري مي كنند از دريافت خدمات اجتماعي منع مي شوند.

البته ، در كشور ما عمدتا از مدل تحمل با اين نوع تخلفات استفاده مي شود. زيرا ما هنوز درصد بالايي از واكسيناسيون را در جامعه به دست نياورده ايم. مدت كوتاهي از عرضه واكسن به سطح مطلوب مي گذرد ، اما سرانجام ، با ارقام تعيين شده براي حداكثر واكسيناسيون ، تحمل ديگر جواب نمي دهد و سياست هاي تنبيهي بايد جايگزين شود. از آنجا كه بيماري عروق بيماري كرونا يك بيماري فردي نيست ، سفتي و محروميت افرادي كه درك درستي از اين بيماري ندارند و انتقال بيماري به جامعه در نهايت منجر به امنيت بيشتر در جامعه مي شود.

در نتيجه ، مجازات بيشتري بايد براي فردي كه واكسينه نشده و بيماري را منتقل مي كند ، اعمال شود. البته كساني هستند كه نقشي عمدي در عدم دريافت واكسن ندارند و بايد عوامل م survivalثر بر بقا و تسهيل اوضاع را در نظر گرفت. در جامعه سالمندان ما افرادي هستند كه به دليل شيوع بيماري همه گير خانه را ترك نكرده اند و اين ترس هنوز براي آنها باقي است. اين افراد عمدتا براي واكسيناسيون خانه هاي خود را ترك نكرده اند و براي حل مشكل آنها بايد برنامه واكسيناسيون خانه به خانه اجرا شود. همچنين نوعي دوگانگي بين افراد جوان و ميانسال وجود دارد كه معتقدند از سندرم عروق بيماري كرونا رنج نمي برند يا در صورت ابتلا به آنها در معرض خطر جدي قرار نخواهند گرفت. براي حل اين مشكل ، چيزي مشابه بايد در دوره مطالعه اتفاق بيفتد.

شرط ورود به مدرسه واكسيناسيون بود ، در غير اين صورت تعداد قابل توجهي از افراد در آن زمان ممكن است آن را دريافت نكرده باشند. در نتيجه ، ما بايد مدتي منتظر بمانيم تا واكسيناسيون به صورت داوطلبانه انجام شود ، و در نهايت ، براي افرادي كه قصد رفتن به واكسن را ندارند ، يك سياست مجازاتي موضوعي و محلي وضع شد. البته ، 100 coverage پوشش واكسيناسيون هرگز رخ نمي دهد. زيرا درصدي از مردم واكسن را نمي پذيرند. پوشش واكسيناسيون در همه كشورها بعيد است از 80 درصد فراتر رود ، به طور كلي 15 درصد از مردم هرگز واكسينه نمي شوند.

البته ، جامعه ايران در اين مواقع مشاركت بالايي از خود نشان داده است ، بنابراين ما احتمالاً بيش از 90 درصد واكسيناسيون ها را پوشش خواهيم داد. تا زماني كه سياست هاي سختگيرانه اي براي كساني كه با واكسن مخالف هستند وضع شود. »

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.