درآمد ماهيانه ۲۰۰ ميليارد تومان براي يك پلتفرم

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

درآمد ماهيانه ۲۰۰ ميليارد تومان براي يك پلتفرم

۸ بازديد ۰ نظر

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به درآمد باورنكردني برخي از سكوها براي توليد و پخش فيلم و سريال ، رشد شبكه سينماي خانگي را در شكل كنوني با هم براي اهداف تجاري و مضر براي فرهنگ ملي توصيف كرد. به به به گزارش مجله روز ، اميد عبدالهي ، كه در برنامه “بازتاب” …

درآمد ماهيانه ۲۰۰ ميليارد تومان براي يك پلتفرم https://majale-rooz.ir/2021/10/درآمد-ماهيانه-۲۰۰-ميليارد-تومان-براي-ي/ Sat, 02 Oct 2021 12:49:10 0000 فرهنگ و هنر https://majale-rooz.ir/2021/10/درآمد-ماهيانه-۲۰۰-ميليارد-تومان-براي-ي/ عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به درآمد باورنكردني برخي از سكوها براي توليد و پخش فيلم و سريال ، رشد شبكه سينماي خانگي را در شكل كنوني با هم براي اهداف تجاري و مضر براي فرهنگ ملي توصيف كرد. به به به گزارش مجله روز ، اميد عبدالهي ، كه در برنامه “بازتاب” …

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به درآمد باورنكردني برخي از سكوها براي توليد و پخش فيلم و سريال ، رشد شبكه سينماي خانگي را در شكل كنوني با هم براي اهداف تجاري و مضر براي فرهنگ ملي توصيف كرد. به به

به گزارش مجله روز ، اميد عبدالهي ، كه در برنامه “بازتاب” راديو گفتگو صحبت مي كرد ، با اشاره به آغاز شبكه هاي خانگي در اواخر دهه 1980 ، كه مردم را با شكل جديدي از فيلم ها و سريال ها آشنا كرد ، مي گويد: پنجره جديدي در زمينه تهيه خدمات فرهنگي و با افزايش سرعت اينترنت ، خود را در قالب VOD نشان داد.

وي افزود: جنبه مثبت شبكه سينماي خانگي مبارزه با قاچاق فيلم و سريال بود ؛ پيش از اين ، آثار مصور بر روي صفحه يا تلويزيون تكثير مي شد و ظاهر “فيليمو” يا “نماوا” اين مشكل را تا حد زيادي كاهش داد.

اين كارشناس ادامه داد: در همين حال ، شبكه سينماي خانگي بايد به عنوان يك ابزار فرهنگي و رسانه اي جديد براي ارائه ارزش هاي فرهنگي در نظر گرفته شود و به دليل رشد چشمگير جنبه هاي اقتصادي اين رسانه ها ، رنگ و بوي تجاري آنها نمايان تر شد. نسبت به حوزه فرهنگي آنها “.

عبدالهي به عدم شفافيت مالي و نظارت بر شبكه سينماي خانگي اشاره كرد و افزود: “اين سكوها از اهداف اعلام شده توسط بنيانگذاران خود دور شده اند و ضمن تجزيه و تحليل محتواي فيلم هاي نمايش داده شده ، متوجه مي شويم كه با بيانيه اصلي مغايرت دارد”.

وي درآمد 200 ميليارد توماني براي پلتفرمي مانند “فيليمو” را ماهانه اعلام كرد و به راديو گفتگو گفت: “اين در حالي است كه صداوسيما سالانه 700 ميليارد تومان براي توليد فيلم و سريال هزينه مي كند”. بنابراين ، مي توان نتيجه گرفت كه بسترهاي جديد پخش فيلم در حال تبديل شدن به سازمان هاي تجاري قدرتمندي هستند كه علاوه بر گسترش مالي ، از توليد محتواي راديويي پيشي مي گيرند. با اين حال ، توليدات اين سكوها يك نقطه منفي تلقي نمي شود و بايد يك رقيب جدي براي ايستگاه ملي وجود داشته باشد.
وي گفت: “اما نكته اين است كه اين رقيب بايد داراي شخصيت فرهنگي باشد ؛ اين يك سازمان تجاري نيست كه بر سودآوري كسب و كار متمركز باشد.

عبداللهي معتقد است كه شبكه سينماي خانگي از اهداف اساسي فرهنگي فاصله گرفته است. اين به اين دليل است كه درد و اندوه مقامات آنها درآمد بيشتري ايجاد كرده است و بنابراين ابزارهايي كه آنها استفاده مي كنند با هويت ملي ما فاصله دارد. او ايراني نيست و خيلي جاها توجه را جلب مي كند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.