خريد اينترنتي لوازم صوتي و تصويري اصل با قيمت ارزان

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

خريد اينترنتي لوازم صوتي و تصويري اصل با قيمت ارزان

۶ بازديد ۰ نظر

نكات طلايي خريد لوازم صوتي و تصويري خريد لوازم صوتي و تصويري هم به‌صورت حضوري و هم به‌صورت آنلاين امكان‌پذير است. خوشبختانه با پيشرفت روزافزون علم و فناوري، از طريق خريد اينترنتي، زمان و هزينه اتلافي كاهش مي‌يابد. حتي اگر در شهرهايي غير از تهران هم زندگي مي‌كنيد، امكان ارسال محصول از طريق تيپاكس، پست، …

خريد اينترنتي لوازم صوتي و تصويري اصل با قيمت ارزان https://majale-rooz.ir/2021/10/خريد-اينترنتي-لوازم-صوتي-و-تصويري-اصل-ب/ مجله روز Sun, 03 Oct 2021 17:55:04 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/?p=8380 نكات طلايي خريد لوازم صوتي و تصويري خريد لوازم صوتي و تصويري هم به‌صورت حضوري و هم به‌صورت آنلاين امكان‌پذير است. خوشبختانه با پيشرفت روزافزون علم و فناوري، از طريق خريد اينترنتي، زمان و هزينه اتلافي كاهش مي‌يابد. حتي اگر در شهرهايي غير از تهران هم زندگي مي‌كنيد، امكان ارسال محصول از طريق تيپاكس، پست، …

نكات طلايي خريد لوازم صوتي و تصويري

خريد لوازم صوتي و تصويري هم به‌صورت حضوري و هم به‌صورت آنلاين امكان‌پذير است. خوشبختانه با پيشرفت روزافزون علم و فناوري، از طريق خريد اينترنتي، زمان و هزينه اتلافي كاهش مي‌يابد. حتي اگر در شهرهايي غير از تهران هم زندگي مي‌كنيد، امكان ارسال محصول از طريق تيپاكس، پست، باربري و يا ترمينال براي شما فراهم است. در هنگام خريد اين لوازم، فروشنده بايد درستي محصول را در حضور مشتري چك كند تا مشتري با اطمينان خاطر خريد كند. تكنسين مربوطه در محل نصب حاضر شود و محصول را در مطابق ميل مشتري در محل مربوطه نصب كند.

براي خريد حضوري مي‌توانيم به خيابان شريعتي كه يكي از بهترين مراكز خريد لوازم‌خانگي است مراجعه كنيم. هم‌چنين دريابان سهروردي شمالي نمايندگي شركت‌هايي كه لوازم توكار توليد مي‌كنند وجود دارد. يكي ديگر از گزينه‌ها بازار بزرگ تهران است كه توصيه مي‌شود به دليل شلوغي بيش‌ازحد خيابان‌ها براي خريد لوازم برقي به آنجا مراجعه نكنيد.

سه‌راه امين‌حضور هم يكي از مراكز فروش لوازم بزرگ آشپزخانه است كه اگر گارانتي كالا برايتان اهميتي ندارد مي‌توانيد براي خريد به اينجا مراجعه كنيد. در ميان اين‌ها خيابان جمهوري براي خريد لوازم صوتي و تصويري بهترين است، فقط ازلحاظ جاي پارك مشكل دارد بهتر است همراه خود وسيله نقليه نبريد. ميدان شوش هم يكي از اين مكان‌ها مي‌باشد ولي صرفاً براي خريد لوازم‌يدكي و جانبي مناسب است.

معرفي لوازم صوتي تصويري

قسمتي از لوازم‌خانگي شامل لوازم صوتي و تصويري مي‌شود. اين لوازم دستگاه‌هايي هستند كه براي سرگرمي، تفريح و گذراندن اوقات فراغت كاربرد دارند و باهدف فراهم آوردن زندگي راحت‌تر براي انسان ساخته‌شده‌اند. باوجوداين لوازم مي‌توان فضاي خانه و يا محل كار را شاد و مدرن و به‌روز كرد.

انواع لوازم صوتي و تصويري

اين لوازم تنوع بسيار زيادي دارند. در اينجا قصد داريم شمارا با تعدادي از اين لوازم آشنا كنيم.

دوربين و تجهيزات تصويربرداري: دوربين عكاسي، فيلم‌برداري، ورزشي، وب كم و حتي انواع عدسي‌هاي مختلف

كنسول‌هاي بازي: كنسول بازي دستي، خانگي، سگا، پلي‌استيشن

دستگاه‌هاي پخش‌كننده دي‌وي‌دي و بلو ري

سينماي خانگي: انواع تلويزيون (ال اي دي، هوشمند و لمسي)، بلندگوها، ساب ووفر

سيستم صوتي ماشين: آمپلي‌فاير، تيوتر، كامپوننت، ميدرنج و ساب ووفر

معرفي سينما خانگي به‌عنوان يك نمونه وسيله صوتي و تصويري

سينماي خانگي يك دستگاه دي‌وي‌دي پلير است كه شامل شش بلندگو شامل لفت فرونت- رايت فرونت- مفت پير- رايت پير- ساب وافر- سنتر مي‌شود كه بنا به قدرت آمپلي‌فايري كه در داخل دي‌وي‌دي تعبيه‌شده داراي قدرت‌هاي خروجي متفاوت مي‌باشد. شما مي‌توانيد صداي تلويزيون را از طريق سينماي خانگي بشنويد و لذت بيشتري ببريد و يا سي دي و دي‌وي‌دي صوتي گوش دهيد …. تماشاي فيلم‌هايي كه سيستم صداي دالبي داشته باشد با سينماي خانگي بسيار لذت‌بخش است.

درواقع مجموعه‌اي از وسايل صوتي و تصويري هست كه مي‌تواند تجربه تماشاي يك فيلم در خانه را به‌كلي دگرگون كند. با استفاده از اين تجهيزات و چيدمان صحيح آن‌ها، تلويزيون ساده منزل به يك سينماي كوچك و خودماني تبديل مي‌شود. خريد سيستم سينماي خانگي مي‌تواند كاري مشكل و وقت‌گير باشد زيرا سيستمهاي سينماي خانگي داراي هزاران گزينه مختلف است كه بايد در نظر گرفته شوند. براي راه‌اندازي سينماي خانگي به اين لوازم نياز است.

راه‌هاي نگهداري از لوازم‌خانگي صوتي و تصويري

مسئله‌اي كه وجود دارد اين است كه بايد در قبال هزينه‌هاي هنگفتي كه بابت اين لوازم مي‌كنيم، راه‌هاي نگهداري از آن‌ها را نيز بلد باشيم؛ بنابراين لازم است با رعايت يك سري اصول و قوانين از خرابي و درنتيجه كوتاهي عمر آن‌ها جلوگيري كنيم. اين راهكارها شامل:

  • در نظر گرفتن ولتاژ متناسب با هر وسيله برقي
  • نگهداري در شرايط محيطي متناسب مثل محيط خشك و مرطوب
  • استفاده از ريمووت به‌جاي دكمه‌هاي دستگاه در جهت جلوگيري از استهلاك
  • خودداري از روشن ماندن طولاني‌مدت لوازم و استراحت دادن به آن‌ها
  • عدم قرار دادن وسايل اضافي و سنگين بر روي آن‌ها
  • مراقبت در مقابل نور مستقيم خورشيد، ضربه و ريختن مايعات
  • رعايت فاصله از دستگاه‌هاي حرارتي
  • استفاده از دستمال‌هاي مخصوص جهت گردگيري

برندهاي توليدكننده لوازم صوتي و تصويري

طراحان و سازندگان بسياري درجهان هستند كه در اين زمينه فعاليت دارند. اين برندها شامل:

ويزيو _ پاناسونيك _ اسكاي وراث _ تي سي ال _ هايسنس _ سوني _ ال جي _ سامسونگ

بررسي لوازم صوتي و تصويري سوني در بازار ايران

اگرچه سوني نسبت به ساير رقبا از بازه قيمتي بالاتري برخوردار است اما، قيمت سينما خانگي سوني نسبت به امكاناتي كه ارائه مي دهد، مناسب به نظر مي آيد. همچنين كيفيت ساخت و طراحي زيباي ساندبار سوني و سينما خانگي سوني تفاوت چشمگيري با ساير برندها دارد.

اگر جزو افراد علاقه مند به حوزه تكنولوژي و لوازم خانگي (به طور ويژه صوتي و تصويري) باشيد، و تجربه خريد از برندهاي مختلف را داشته باشيد، قطعا تاييد مي كنيد كه برند سوني در لوازم صوتي و تصويري حرف اول را مي زند. عمر بالاي محصولات توليدي اين برند تنها نقطه قوت اين برند نيست، بلكه كيفيت ارائه شده توسط برند سوني اصولا زبانزد خاص و عام است.

از تلويزيون ال اي دي سوني گرفته تا سينما خانگي سوني و حتي پلي استيشن سوني، همگي كيفيتي ارائه مي دهند كه كمتر برندي در جهان هم تراز آنها هستند. كمپاني سوني محصولات خود را از طريق نمايندگي سوني در سرتاسر دنيا به مصرف كنندگان مي رساند.

اين برند از سال 1946 تا كنون، صاحب با كيفيت ترين لوازم صوتي و تصويري در دنيا بوده است. اين شركت بزرگترين توليدكننده حسگرهاي دوربين و همچنين تلويزيون‌هاي رده‌بالا در جهان به شمار مي‌رود. همچنين در صنعت سرگرمي، سوني گرداننده بزرگترين تجارت موسيقي در جهان است. اين ابرشركت همچنين به عنوان بزرگترين شركت در زمينه سرگرمي‌هاي رايانه‌اي و يكي از رهبران صنعت فيلم‌سازي و تلويزيون در جهان شناخته مي‌شود.

در ميان توليدات لوازم صوتي و تصويري سوني، شايد برجسته ترين محصول تلويزيون ال اي دي سوني باشد. برند سوني با سابقه بيش از 60 سال توليد در زمينه تصوير و تلويزيون، پيشرو در اين صنعت است. اين برند مبدع بسياري از وسايل از جمله واكمن بوده است. اگرچه سوني نسبت به ساير رقبا از بازه قيمتي بالاتري برخوردار است اما، قيمت سينما خانگي سوني نسبت به امكاناتي كه ارائه مي دهد، مناسب به نظر مي آيد. همچنين كيفيت ساخت و طراحي زيباي ساندبار سوني و سينما خانگي سوني تفاوت چشمگيري با ساير برندها دارد.

شفافيت در تصوير، با تلويزيون ال اي دي سوني

اين امر اما در خصوص تلويزيون ال اي دي سوني، صادق نيست. اگر زيبايي و طراحي محصول را امري سليقه اي و شخصي بدانيم، نميتوانيم قدرت و مشخصات سخت افزاري وسيله اي را سليقه اي بدانيم. تلويزيون ال اي دي سوني علاوه بر طراحي زيباي قاب و جاگيري مناسب بلندگوها، با استفاده از تكنولوژي هايي چون X-tended Dynamic Range كنتراست تصوير را تقويت كرده، به كمك تكنولوژي Triluminos طيف گسترده اي از رنگ ها را توليد كرده و به كمك تكنولوژي X-Motion Clarity صحنه هاي سريع را صاف و واضح نمايش مي دهد.

سوني به كمك تكنولوژي Live Color و Precision Color Mapping رنگ هاي طبيعي و دقيقي توليد مي كند و باعث واقعي تر شدن صحنه ها مي شود. گذشته از اين موارد بهترين تلوزيون كه سازگاري حداكثري با پلي استيشن 5 دارد، تلوزيون ال اي دي سوني است. اين موارد تنها بخش كوچكي از فناوري هاي به كار رفته در تلويزيون ال اي دي سوني است.

مهم نيست كه شما تلويزيون ال اي دي سوني را براي فيلم ديدن مي خواهيد و يا براي بازي با پلي استيشن 5. برند سوني، براي هر كاركرد و سليقه ‌اي تلويزيون مخصوصي را روانه بازار كرده است. اگر براي شما وضوح بالاي تصوير براي فيلم ديدن اولويت است، مي توانيد از سري X9500 سوني كه بالاترين وضوح و كيفيت را ارائه مي كند استفاده نماييد. اما اگر مي خواهيد هنگام بازي با پلي استيشن 5، از حداكثر توانايي و فريم ريت بالا استفاده كنيد، سري X9000 انتخاب مناسبي است. اين مدل با داشتن HDMI 2.1 و تنظيمات ويژه براي كنسول نسل نهمي، شما را غرق در جزئيات بي نهايت خواهد كرد.

برند سوني همچنين با ارائه مدل هايي مانند X8000 و X8500، X7000 و X7500 با كارايي و عملكرد و قيمتي متفاوت براي مصرف كنندگاني است كه كاربري متفاوت تري را در نظر دارند. برند سوني براي هر خانه اي ابعاد متفاوتي را از 44 اينچ تا 85 اينچ ارائه  مي كند. پيك كالا به عنوان نمايندگي سوني در تهران تمامي مدل هاي ذكر شده را با تمامي به خريداران ارائه مي دهد.

كيفيت در صدا، با سينما خانگي سوني

پس از ارائه كيفيت تصوير بالا، برند سوني در ارائه با كيفيت ترين صوت نيز در بازار پيشرو عمل كرده است. پيك كالا به عنوان نمايندگي سوني، ارائه دهنده باكيفيت ترين سيستم هاي صوتي است. براي لذت بردن از فيلم، بازي و يا حتي دورهمي و مهماني مي توانيد بنا به سليقه و بودجه خود يكي از سيستم هاي صوتي سوني را انتخاب كنيد. اين سيستم ها قابليت اتصال متفاوتي را دارند، از HDMI گرفته تا eArch كه با كيفيت ترين صوت را منتقل مي كند.

براي خريد محصولات سوني لطفا فيلترشكن خود را روشن كنيد و با ورد به سايت پيك كالا، لذت خريد بي دردسر را تجربه كنيد. در حال حاضر پيك كالا به عنوان نماينده سوني در تهران، محصولات سوني را در سه دسته تلويزيون، سيستم صوتي و كنسول بازي ارائه مي دهد.

در بخش تلوزيون، همانطور كه گفته شد، پيك كالا كامل ترين و بيشترين تنوع تلوزيون در بازار را دارد. از تلوزيون هاي OLED  سوني گرفته تا تلويزيون ال اي دي سوني كه از پرفروش ترين نوع از تلويزيون هاي بازار است در اندازه هاي مختلف  قابل خريد هستند.

در بخش سيستم صوتي نيز، سه دسته شِيك، ساندبار و سينما خانگي سوني قرار دارند. با مراجعه به اين بخش تمام نياز يك خانه به سيستم صوتي برطرف خواهد شد.

در بخش آخر كه مربوط به طرفداران بازي است، اختصاص به كنسول پلي استيشن 5 داده شده است. كنسول قدرتمندي كه توانايي پردازش بازي هاي نسل نهم را به بهترين شكل دارد. با خريد كنسول پلي استيشن 5، علاوه بر خود كنسول يك دسته منحصر به فرد نيز همراه بسته وجود دارد كه تكنولوژي به كار رفته در آن باعث مي شود تا شما حداكثر لذت از بازي كردن را بچشيد.

پيك كالا، نمايندگي سوني در تهران

براي خريد لوازم صوتي تصويري ارزان پيشنهاد ما اين است كه كالايي با كيفيت انتخاب كنيد. برند شناخته شده سوني انتخاب بسيار مناسبي براي اين كار است. پيك كالا به عنوان نمايندگي سوني در تهران، فروشگاهي است كه هم به صورت حضوري و هم به صورت آنلاين امكان خريد و مقايسه محصولات سوني را فراهم آورده است. همچنين همكاران ما براي استعلام قيمت تلويزيون ال اي دي سوني و ساير محصولات سوني، آماده پاسخگويي به شما هستند.

استفاده از سيستم هاي پخش و يا ضبط صدا، تصوير و به طور كل مالتي مديا، جزء زندگي امروزه بشري است. امروزه ديگر نمي توان منزلي را بدون حداقل يكي از اين گونه تجهيزات يافت. استفاده از اين گروه از محصولات حتي دامنه كاربري و استفاده خود را به مكان هاي عمومي و يا اداري نيز باز نموده است.

مطمئناً به واسطه الكترونيكي بودن هريك از تجهيزات اين چنيني، وجود يك برق عاري از هرگونه اختلال و يا وجود يك برق اضطراري  مطمئن مي تواند علاوه بر آنكه طول عمر و صحت عملكرد آنها را تضمين نمايد، بلكه در مواقعي كه به هر دليل برق شهر دچار قطعي و يا مشكلات زيادي باشد، مي تواند برق مورد نياز آنها را تامين نمايد. كاربردها و تنوع تجهيزات اين رده از مصارف نيز بسيار گسترده است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.