به گزارش مجله ايراني ؛ اگر مي خواهيد از طريق اينستاگرام فروش بيشتري داشته باشيد ، مي توانيد دكمه WhatsApp را در نمايه خود انتخاب كنيد. شبكه اجتماعي اينستاگرام به يك ويترين مجازي عالي براي مشاغل كوچك تبديل شده است تا محصولات خود را به مشتريان ارائه دهند جهان نمايش داده و بفروشيد. به طور …

چگونه از واتساپ براي افزايش فروش در اينستاگرام استفاده كنيم؟ https://majalehirani.ir/2021/چگونه-از-واتساپ-براي-افزايش-فروش-در-اين/ Fri, 01 Oct 2021 22:23:37 0000 اجتماع https://www.majalehirani.ir/2021/چگونه-از-واتساپ-براي-افزايش-فروش-در-اين/ به گزارش مجله ايراني ؛ اگر مي خواهيد از طريق اينستاگرام فروش بيشتري داشته باشيد ، مي توانيد دكمه WhatsApp را در نمايه خود انتخاب كنيد. شبكه اجتماعي اينستاگرام به يك ويترين مجازي عالي براي مشاغل كوچك تبديل شده است تا محصولات خود را به مشتريان ارائه دهند جهان نمايش داده و بفروشيد. به طور …

به گزارش مجله ايراني ؛ اگر مي خواهيد از طريق اينستاگرام فروش بيشتري داشته باشيد ، مي توانيد دكمه WhatsApp را در نمايه خود انتخاب كنيد. شبكه اجتماعي اينستاگرام به يك ويترين مجازي عالي براي مشاغل كوچك تبديل شده است تا محصولات خود را به مشتريان ارائه دهند جهان نمايش داده و بفروشيد. به طور كلي ، معاملات از طريق پلت فرم هاي ويدئويي انجام مي شد ، در حالي كه كارآفرين اطلاعات دقيق تري در مورد محصولات ارائه مي داد ، شبهات را برطرف مي كرد و حتي از طريق فروش. واتس اپ، با خريداران خود در تماس بود.

فروش مطالب در اينستاگرام

گزينه WhatsApp Option را كليك كنيد

كارآفرينان مجبور بودند شماره هاي تماس خود را به صورت دستي به نمايه اينستاگرام خود اضافه كنند ، زيرا دو عدد است سيستم عامل فيس بوك قبلاً به طور جداگانه كار مي كرد. با اين حال ، از اين هفته يك دكمه در نمايه فروشندگان WhatsApp وجود دارد اينستاگرام به طوري كه خريداران مي توانند مستقيماً با آنها صحبت كنند. فيس بوك اين هفته تبليغات اينستاگرام Click for WhatsApp را راه اندازي كرد ، كه به مشاغل اجازه مي دهد پست هايي ايجاد كنند كه مشتريان را مستقيماً به مكالمه تجاري WhatsApp ببرند. قبلا ، اين تنها از طريق Ads Manager با حساب فيس بوك امكان پذير بود.

مراحل ادغام WhatsApp با Instagram

در ابتدا ، اين عملكرد فقط براي حسابهاي حرفه اي ، يعني شركتها فعال خواهد بود. مطمئناً مي توانيد اين گزينه را در iOS و Android مشاهده كنيد. اگر مي خواهيد حساب خود را به Professional تغيير دهيد ، به تنظيمات برويد و روي Change to a Professional account كليك كنيد. مشخصات خود را وارد كرده و بر روي Edit Profile كليك كنيد. در آنجا اطلاعات اوليه حساب مانند نوع شركت ، محتوا و گزينه هاي تماس را مشاهده خواهيد كرد.

براي گزينه whatsapp كليك كنيد

به طور مشابه بر روي گزينه تماس كليك كنيد. در آنجا سه ​​گزينه را مشاهده خواهيد كرد كه اينستاگرام به شما ارائه مي دهد ؛ پست الكترونيك شركت ، شماره تماس و واتساپ. روي اين گزينه و شماره تلفن براي ارسال يك كد 5 رقمي كه براي تأييد در اينستاگرام بايد به حساب خود وارد شويد ، تجارت فيس بوك خود را وارد كنيد. پس از اين مراحل ، مشتريان شما مي توانند با دكمه WhatsApp به شما مراجعه كنند.

دلیل کاهش کیفیت در اپلیکیشن واتس اپ چیست؟

دو عاملی که کیفیت تصویر را تعیین می کنند عبارتند از: کیفیت دوربین و کیفیت پردازش تصویر. اولین عامل بسیار متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. عامل دوم خود برنامه است. برنامه یا تصویر را پردازش می کند یا فیلتر. در حالت دوم، از فیلتری به نام جریان نوری استفاده می شود که وضوح و saturation (اشباع) رنگ را کاهش می دهد. نه تنها WhatsApp ، بلکه برنامه های پیام رسان مختلف دیگر مانند messenger نیز همین کار را انجام می دهند. کاهش کیفیت تصاویر در واتس اپ می تواند به دلایل مختلفی باشد مانند:

  • واتس اپ در فضای سرورهای خود صرفه جویی می کند و این صرفه جویی میلیون ها دلار ارزش دارد.
  • کاهش ترافیک بارگیری تصویر از سرور.
  • بینندگان در مدت زمان کوتاهی رسانه (تصویر، فیلم) را دریافت می کنند.
  • WhatsApp برای اشتراک فایل های رسانه ای در نظر گرفته نشده است و به جای اشتراک فایل های رسانه ای، بیشتر روی ارتباطات تمرکز دارد. بنابراین روی کیفیت تصویر تمرکز ندارد.
  • WhatsApp عمدتا برای مکالمه استفاده می شود و روی مکالمه سریع (عمدتا پیام متنی) متمرکز است.
  • WhatsApp کشورهایی با سرعت اینترنت پایین (مثلا 2g و 3g) را هدف قرار داده است و بیشتر کاربران آن از اینترنت ضعیفی برخودار هستند بنابراین برای دستیابی به ارسال و دریافت سریع پیام ها تمرکز آنها بیشتر روی ویژگی های فشرده سازی است. ارسال عکس با کیفیت در واتساپ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.