صعود آرژانتين به فينال جام جهاني فوتسال

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

صعود آرژانتين به فينال جام جهاني فوتسال

۶ بازديد ۰ نظر

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله ايراني ، تيم هاي ملي فوتسال برزيل و آرژانتين امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه Kaunas Arena در اولين ديدار مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2021 در ليتواني به مصاف هم رفتند كه آرژانتين با نتيجه 2-1 به برتري رسيد. آرژانتين در نيمه اول پيش افتاد و كنستانتينو وپوروچي در دقيقه …

صعود آرژانتين به فينال جام جهاني فوتسال https://majalehirani.ir/2021/صعود-آرژانتين-به-فينال-جام-جهاني-فوتسا/ Wed, 29 Sep 2021 22:00:42 0000 عمومي https://majalehirani.ir/2021/صعود-آرژانتين-به-فينال-جام-جهاني-فوتسا/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله ايراني ، تيم هاي ملي فوتسال برزيل و آرژانتين امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه Kaunas Arena در اولين ديدار مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2021 در ليتواني به مصاف هم رفتند كه آرژانتين با نتيجه 2-1 به برتري رسيد. آرژانتين در نيمه اول پيش افتاد و كنستانتينو وپوروچي در دقيقه …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله ايراني ،

تيم هاي ملي فوتسال برزيل و آرژانتين امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه Kaunas Arena در اولين ديدار مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2021 در ليتواني به مصاف هم رفتند كه آرژانتين با نتيجه 2-1 به برتري رسيد.

آرژانتين در نيمه اول پيش افتاد و كنستانتينو وپوروچي در دقيقه 11 براي آلبي سلسته گلزني كرد. كريستين بوروتو در دقيقه 13 برتري مدافع عنوان قهرماني را دو برابر كرد. اين پايان 20 دقيقه اول نبود و فراو ، گلزن فعلي جام جهاني دروازه آرژانتين را در دقيقه 17 باز كرد و تعداد آنها را در جام جهاني 2021 به 20 رساند.

در نيمه دوم تلاش هر دو تيم موفقيت آميز نبود و آرژانتين براي دومين بار پياپي به فينال مسابقات رسيد. برزيل كه پنج عنوان قهرماني را كسب كرده و پرافتخارترين تيم اين رقابت ها است ، براي دومين بار متوالي نتوانست به فينال برسد و ششمين قهرماني را از آن خود كند.

آرژانتين به فينال جام جهاني فوتسال صعود كرد

دومين بازي مرحله نيمه نهايي جام جهاني ليتواني فردا (به وقت ايران) ساعت 20:30 بين قزاقستان و پرتغال در ورزشگاه Kaunas Arena برگزار مي شود. برنده اين مسابقه در آخرين ديدار ساعت 20:30 11 اكتبر برابر آرژانتين ايستاده و بازنده از ساعت 18:30 همان روز در ديدار برابر برزيل قرار مي گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.