چرايي قاچاق از زبان رييس سازمان حمايت

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

چرايي قاچاق از زبان رييس سازمان حمايت

۶ بازديد ۰ نظر

معاون وزير و رئيس سازمان حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليدكنندگان كه براي بازديد از اين منطقه و بررسي مشكلات سردخانه به استان آذربايجان غربي سفر كرده بودند ، يكي از دلايل آن را قيمت پايين در بسياري از كالاهاي مصرفي قاچاق اصلي و خروج غيرقانوني كالاها از كشور است. به گزارش مجله ايراني …

چرايي قاچاق از زبان رييس سازمان حمايت https://majalehirani.ir/2021/چرايي-قاچاق-از-زبان-رييس-سازمان-حمايت/ Wed, 29 Sep 2021 22:13:33 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/چرايي-قاچاق-از-زبان-رييس-سازمان-حمايت/ معاون وزير و رئيس سازمان حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليدكنندگان كه براي بازديد از اين منطقه و بررسي مشكلات سردخانه به استان آذربايجان غربي سفر كرده بودند ، يكي از دلايل آن را قيمت پايين در بسياري از كالاهاي مصرفي قاچاق اصلي و خروج غيرقانوني كالاها از كشور است. به گزارش مجله ايراني …

معاون وزير و رئيس سازمان حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليدكنندگان كه براي بازديد از اين منطقه و بررسي مشكلات سردخانه به استان آذربايجان غربي سفر كرده بودند ، يكي از دلايل آن را قيمت پايين در بسياري از كالاهاي مصرفي قاچاق اصلي و خروج غيرقانوني كالاها از كشور است.

به گزارش مجله ايراني ، به نقل از شاتا ، عباس تابش در سفر خود به اروميه و ديدار با استاندار آذربايجان غربي گفت: قيمت پايين بسياري از كالاهاي مصرفي در كشور نسبت به كشورهاي همسايه تا حدي ناشي از قاچاق و غيرقانوني است. . كالا. ” اكثر آنها همچنين يارانه دولتي دريافت مي كنند.

رئيس سازمان حمايت از حقوق مصرف كنندگان و پرورش دهندگان گفت: با توجه به اينكه آذربايجان غربي مركز توليد سيب در كشور محسوب مي شود ، توجه به مشكلات كارگران استان در زمينه توليد ، ذخيره سازي و صادرات باغداران از اهميت بيشتري برخوردار است. ” و بخشي از كارها ، به ويژه قيمت گذاري ، كه در حيطه مسئوليت سازمان حمايتي است ، با دقت بالا و بازديدهاي ميداني انجام مي شود.

تابش در بازديد ميداني خود از سردخانه هاي استان آذربايجان غربي گفت: امروزه يكي از دلايل افزايش بيش از حد قيمت مواد اوليه ، كالاهاي اساسي ، خدمات و غيره در داخل كشور ، سركوب كشور توسط كشورهاي غربي است. تحريم عليه. “

وي گفت: راه برون رفت از اين وضعيت اقتصادي همكاري و همدلي مردم و دولت است و بايد مشكلات بين زنجيره توليدكنندگان ، توزيع كنندگان و مصرف كنندگان تقسيم شود تا فشار رشد و تورم فروكش نكند. در يك گروه خاص ، بين يخچال و باغدار استان در شهر نقده ، اظهار داشت: يكي از مشكلات يخچال ها در تعيين قيمت حقوق حفظ عدم وجود صورت هاي مالي شفاف و حسابرسي شده است كه ميزان هزينه ها و واحد درآمد را در صورت مالي تعيين مي كند. . تسليم به موقع به دفتر. حق نگهداري سردخانه به موقع و دقيق تعيين مي شود.

تابش با اشاره به اينكه قيمت گذاري و نظارت توسط واحدهاي صنفي و غير صنفي يكي از وظايف قانوني سازمان حمايت است ، گفت: قيمت خدمات بين يخچال و باغبان ، مقدار خدمات هزينه امنيت توافق مي شود. مبلغ نبايد بيشتر باشد يخچال ها موظفند مشخص كنند كه در ازاي هزينه خدمات ، چه خدماتي به باغبان ارائه مي دهند ، و اگر در پايان كار باغباني شكايت كند كه هزينه خدمات از وي گرفته شده و هيچ خدمتي ارائه نشده است با تخلف از قانون ، سيستم صنفي برخورد خواهد كرد.

بهبود الگوهاي كشاورزي ، اقدامات براي جلوگيري از واردات نهاده هاي دامي

در آخرين سفر خود به استان آذربايجان غربي ، وي در جلسه گفتگوي خصوصي و دولت شركت كرد و خاطرنشان كرد كه نبود الگوهاي گشت زني واضح در بخش كشاورزي عامل ديگري در افزايش قيمت محصولات ، محصولات و صنايع كشاورزي است. مناسب. با توجه به نياز كشور اجرا شد. اكنون بيش از 90 درصد نيازهاي صنعت كشاورزي ، كشاورزان ، دامداران و مرغداران به ويژه در زمينه محصولات دامي برطرف شده و نيازي به واردات موسسات دامي نيست.

وي افزود: امروزه اتحاديه ها و انجمن ها به عنوان متولي و حافظ منافع جامعه و صنعت خود ، شروع به تعيين قيمت و نظارت بر عملكرد زير گروه هاي خود و حفظ منافع خود مي كنند.

به گزارش مجله ايراني ، اين اظهارنظرها در شرايطي صورت مي گيرد كه قيمت بسياري از كالاهاي مصرفي از جمله برنج ، طيور و گوشت در سال هاي اخير به شدت افزايش يافته است و گزارشاتي مبني بر كاهش قدرت خريد مردم ، به ويژه افراد آسيب پذير ، گزارش شده است. بيا.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.