دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

به گزارش خبرنگار گروه استان هاي خبرگزاري آنا دي بيرجند ، از سردار علي قاسمي در مراسم ويژه تجليل شد هفته دفاع مقدس وي در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند كه به صورت شخصي و عملي به مناسبت ايام اربعين حسيني برگزار شد ، گفت: دفاع مقدس ارتباط عميق و جدايي ناپذيري با عاشورا دارد ، …

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد https://majale-rooz.ir/2021/09/دفاع-مقدس-با-اخلاص-رزمندگان-و-شهدا-ماند/ Thu, 30 Sep 2021 12:42:54 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/09/دفاع-مقدس-با-اخلاص-رزمندگان-و-شهدا-ماند/ به گزارش خبرنگار گروه استان هاي خبرگزاري آنا دي بيرجند ، از سردار علي قاسمي در مراسم ويژه تجليل شد هفته دفاع مقدس وي در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند كه به صورت شخصي و عملي به مناسبت ايام اربعين حسيني برگزار شد ، گفت: دفاع مقدس ارتباط عميق و جدايي ناپذيري با عاشورا دارد ، …

به گزارش خبرنگار گروه استان هاي خبرگزاري آنا دي بيرجند ، از سردار علي قاسمي در مراسم ويژه تجليل شد هفته دفاع مقدس وي در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند كه به صورت شخصي و عملي به مناسبت ايام اربعين حسيني برگزار شد ، گفت: دفاع مقدس ارتباط عميق و جدايي ناپذيري با عاشورا دارد ، صحنه هاي دفاع مقدس شبيه عاشوراي حسيني است. ظلم و تنهايي در دفاع مقدس ظلم و تنهايي امام حسين (ع) مشابه است.

وي نقش دانش آموزان و معلمان در دفاع مقدس را ارزشمند و مهم توصيف كرد و توضيح داد: گراميداشت هشت سال دفاع مقدس در واقع ستايش فداكاري هاي تمام ملت ايران است؛ زيرا دفاع مقدس متعلق به همه اقشار است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي اعلام كرد: دفاع مقدس نادرترين و تنها جنگ جهان بود؛ زيرا از يك سو همه قطب هاي شرق و غرب وجود داشت و از سوي ديگر جوانان م believersمن انقلابي ايران بودند.

يادگار گفت: “جنگ به جوانان ما احترام گذاشت ، تمام جبهه متحد عربي و تمام استكبار جهان را بسيج كرد تا در مقابل ملت قهرمان ايران بايستند و انقلاب اسلامي را متوقف كنند.”

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا الگويي شد

قاسمي گفت: “رزمندگان ما معيارهاي جنگ جهاني و آنچه قبلاً در دانشكده هاي نظامي آموزش داده مي شد را شكستند ؛ زيرا ما نه برتري هوايي داشتيم و نه زميني ؛ بلكه فقط نيروي انقلابي و مومنان داشتيم.

وي ادامه داد: به همين دليل دفاع مقدس در بين جنگ هاي جهاني بي نظير بود ؛ زيرا رزمندگان ما معيارهاي جنگ در جهان را با ايثار و از خودگذشتگي تغيير دادند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي افزود: “جبهه ما جبهه حقيقت و روشنايي بود و در مقابل ما دروغ و تاريكي بود.” در جبهه ما ، رزمندگان شجاع در فداكاري و خود از يكديگر پيشي گرفتند و نيروهاي دشمن براي فرار از جبهه پيشروي كردند.

قاسمي يادآور شد: آنچه براي خدا انجام مي شود ماندگار است و دفاع مقدس به دليل اخلاص رزمندگان و شهداي گرانقدر ماندگار بود و به يك الگوي جهاني تبديل شد.

وي با اشاره به اينكه پيشرفت هايي در مرزها انجام مي شود ، گفت: در دفاع مقدس ، جوانان ايران به خدا اعتماد كردند و خدا به آنها كمك كرد. دفاع مقدس منجر به ظهور خلاقيت و بسياري از آيات تفسير شده قرآن شد و تمرين در دفاع مقدس “

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري بر تقويت روحيه انقلابي و جهادي خاطرنشان كرد: تا زماني كه به صورت جهادي و انقلابي عمل كنيم ، آن را به دست آورديم.

دبير هيئت مديره و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان جنوبي نيز با گراميداشت هفته دفاع مقدس و گراميداشت رزمندگان و شهداي گرانقدر به ويژه سردار حاج قاسم سليماني ، از حضور سردار علي قاسمي در جمع دانشگاهيان تشكر كرد. شاخه بيرجند در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس يادآور سالهاي فداكاري حماسي و شخصي است.

ضرورت تلاش براي كاوش در فرهنگ و انديشه بسيجي

سيدحسن هاشمي افزود: امسال كه هفته دفاع همزمان با ايام اربعين حسيني است ، فرصت ارزشمندي براي تلاش بيشتر براي عميق تر شدن فرهنگ و انديشه بسيج ايجاد شده است.

وي افزود: تقويت فرهنگ ايثار و شهادت و تقدير و پاسداري از مبارزات صادقانه همه قهرمانان سالهاي حماسه و ايثار يك ضرورت است.

به گزارش آنا ، مراسم گراميداشت هفته مقدس در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند با حضور و سخنراني سردار علي قاسمي ، فرمانده سپاه انصارالرضا و سيد حسن هاشمي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي دانشگاه خراسان جنوبي برگزار شد.

انتهاي پيام / 4103/4062 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.