مراسم گراميداشت روز سرباز با حضور سرتيپ ابوالفضل شكارچي ، معاون وزير فرهنگ و تبليغات ستاد كل نيروهاي مسلح ، سرتيپ امير شعانيش ، معاون هماهنگ كننده وزارت دفاع و ‘جمعي از سربازان در اين وزارتخانه’ برگزار شد. دفاع به گزارش مجله روز ، به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع ، سرتيپ ابوالفضل شكارچي …

دشمنان درصددند از دفاع مقدس و خدمت مقدس سربازي تقدس زدايي كنند https://majale-rooz.ir/2021/09/دشمنان-درصددند-از-دفاع-مقدس-و-خدمت-مقدس/ Sun, 26 Sep 2021 12:43:08 0000 فرهنگ و هنر https://majale-rooz.ir/2021/09/دشمنان-درصددند-از-دفاع-مقدس-و-خدمت-مقدس/ مراسم گراميداشت روز سرباز با حضور سرتيپ ابوالفضل شكارچي ، معاون وزير فرهنگ و تبليغات ستاد كل نيروهاي مسلح ، سرتيپ امير شعانيش ، معاون هماهنگ كننده وزارت دفاع و ‘جمعي از سربازان در اين وزارتخانه’ برگزار شد. دفاع به گزارش مجله روز ، به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع ، سرتيپ ابوالفضل شكارچي …

مراسم گراميداشت روز سرباز با حضور سرتيپ ابوالفضل شكارچي ، معاون وزير فرهنگ و تبليغات ستاد كل نيروهاي مسلح ، سرتيپ امير شعانيش ، معاون هماهنگ كننده وزارت دفاع و ‘جمعي از سربازان در اين وزارتخانه’ برگزار شد. دفاع

به گزارش مجله روز ، به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع ، سرتيپ ابوالفضل شكارچي ، معاون فرهنگي و تبليغات ستاد كل نيروهاي مسلح ، با تسليت به سربازان وزارت دفاع و تبريك به مناسبت مقدس هفته دفاع ، روز سرباز تصريح كرد: دفاع مقدس با بركت ، منبع و اساس اقتدار ايران اسلامي ، روزهاي روشن را به ياد آورد.

وي افزود: “در جنگي كه مقدمات آن قبل از 22 سپتامبر 1980 آغاز شد ، بلوك شرق به رهبري اتحاد جماهير شوروي و بلوك غرب به رهبري ايالات متحده و اروپا از عراق و ايالات متحده حمايت كردند. 22 سپتامبر 1980 ، حمله جهاني به جمهوري اسلامي ايران

سخنگوي اصلي نيروهاي مسلح با ادعاي اينكه جنگ ايران و عراق همزمان با تحكيم و تحكيم نظام مقدس اسلامي رخ داد ، گفت: امام راحل اين جنگ را جنگ فقر و ثروت ناميدند؛ زيرا ما در جنگ مواد و تجهيزات فقير بوديم و دشمنان از نظر مادي قوي بودند.

سردار شكارچي با بيان اينكه جنگ ايران و عراق يك جنگ بين المللي و جنگي بين ايران و بسياري از سيستم هاي سلطه بود ، گفت: ايران در جنگ هشت ساله با پيشرفته ترين تجهيزات مدرن غربي و شرقي از جمله آمريكايي است. AWACS ، سلاح هاي شيميايي “، موشك ها ، هواپيماها و تانك ها و توپ هاي روز مداخله كردند.

معاون وزير دفاع و تبليغات ستاد كل نيروهاي مسلح رژيم پهلوي را رژيم خدمتگزاران و وابستگان اعلام كرد. ما آنها را با قيمتي ده برابر بيشتر از قيمت خريداري كرديم ، كه بعضاً به دليل توطئه هاي دشمن به دليل نداشتن “هزينه ديرهنگام” براي نيروهاي خودمان تهديد محسوب مي شد.

سردار شكارچي با بيان اينكه رزمندگان اسلام با توكل به قدرت ابدي خدا و با سلاح ايمان دست خالي باقي مانده اند ، گفت: “ما 4000 تانك و پرسنل حامل آنها را در جنگ منهدم كرديم.” در حالي كه عراق جنگ را با نيمي از اين تجهيزات آغاز كرد ، اين بدان معناست كه با پيشرفت جنگ ، قدرتهاي جهاني بيشتري از عراق حمايت و تجهيز كردند.

سردار شكارچي تصريح كرد: جنگ ايران و عراق يك نبرد نامتقارن بود و در حالي كه خاك ايران توسط دشمن محافظت مي شد ، ما حتي دوربين نظارتي هم نداشتيم.

سردار شكارچي افزود: در بسياري از موارد و عمليات از نظر تعداد ابزار و سلاح در وضعيت باريكي قرار داشتيم و به رزمندگان اسلام قول داديم كه سلاح هاي دشمن را بيرون آورند ؛ زيرا ما مهمات كافي نداشتيم و شاهد نمونه اي در عمليات فتح المبين و تسخير توپخانه دشمن بوديم.

سردار شكارچي ادامه داد: ميدان دفاع مقدس صحنه هاي آموزنده زيادي براي ملت ايران به ارمغان آورد و ما آموختيم كه بايد برخيزيم و به قابليت هاي ملي و ملي اعتماد كنيم.

سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح با بيان اينكه در طول جنگ و دوران دفاع مقدس براي ما مقدسات زيادي داشت ، افزود: اين اصول مقدس و روشن براي رزمندگان بسيار مهم بود و منشأ بسياري از بركت “.

معاون فرهنگي و تبليغات ستاد كل نيروهاي مسلح با بيان اينكه جنگ ايران و عراق نشان داد كه سلاح و تجهيزات به تنهايي قدرت را به ارمغان نياورد و قدرت را به ارمغان نياورد اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ، تجهيزاتي كه در اختيار افراد غير مومن قرار مي گرفت. كار را نكرد. براي آنها قدرت بياورد

وي در اين زمينه افزود: معنويت و ايمان راسخ رزمندگان كليد پيروزي آنها شد و امروز اگر از اصول مقدس غفلت كنيم در مسير انحراف قرار گرفته ايم.

سردار ابوالفضل شكارچي با ادعاي آگاهي دشمنان از دستاوردهاي دفاع مقدس و نقش سربازان در اقتدار و عزت ايران اسلامي در تلاش براي از بين بردن اين ارزش ها است ، گفت: تقريباً يك سوم شهدا سرباز و سرباز بودند. جمهوري اسلامي دهها هزار سرباز وقف انقلاب را كشت.

سخنگوي ارشد ارتش گفت: به بركت خون شهدا و دستاوردهاي دفاع مقدس و همچنين نقش ارزشمند سربازان در دوران دفاع مقدس ، ما تنها كشوري هستيم كه در حوزه دفاع به دفاع وابسته هستيم. گفت: از نيروهاي مسلح ما دنيا نداريم.

وي افزود: امروز جمهوري اسلامي ايران بدون از دست دادن هيچ حقي پاي كار ايستاده است و با شعار دفاع از حريم خصوصي و مبارزه با مستكبران ، جهان به اميد ملت هاي خصوصي و مظلوم “قدرت هاي شيطاني” تبديل شده است. آنها نيز رو به افول هستند و امروز ارتش آمريكا و رژيم كاذب اسرائيل قدرت ايران را تكان مي دهند و اين به خاطر دستاوردهاي ارزشمند دفاع مقدس است.

سردار شكارچي با بيان اينكه انقلاب اسلامي راه ايران را از فروش ملي ، فروش كشور و فروش افتخار به اقتدار و عزت تغيير داد ، گفت: امروز ملت و كشور ايران در جهان به عنوان يك مدل شناخته مي شوند و ملت هاي جهان چشم به راه آن هستند. به اين كشور هستند.

وي با بيان اينكه اين اقتدار به دليل خون شهدا و وجود جهادگران در زمينه هاي مختلف فرهنگي ، سياسي ، اقتصادي ، نظامي و … محقق شده است ، خطاب به سربازان جوان گفت: «امروز شما براي جهاد خدا لباس جهاد مي پوشيد. ”و بي ترديد ، شما در استقرار اقتدار و عزت ايران اسلامي سهيم هستيد.

سردار شكارچي با بيان اينكه شهدا در مسير ايمان و عمل صالح به خوبي پيش رفتند و صحنه هاي شگفت انگيز عاشورا را دوباره زنده كردند ، گفت: شهدا ريشه درخت عظيم انقلاب را گذاشته اند و امروز ما داريم از ميوه هاي انقلاب درو مي كنيم و اين درخت نه تنها در ايران بلكه در سراسر جهان به بار نشسته است و آنها با درياي بيكران انقلاب اسلامي ارتباط دارند.

سردار شكارچي خطاب به سربازان جوان با بيان اينكه مبالغ هنگفتي براي دستيابي به اين قدرت هزينه شده است ، گفت: نظام اسلامي بايد به شهداي خود ، نظام خود ، رهبر و سرزمين مادري خود افتخار كند كه كشوري الهي و متفاوت از همه كشورهاي ديگر

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.