جزييات استقرار نيروهاي شهرداري تهران در نجف

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

جزييات استقرار نيروهاي شهرداري تهران در نجف

۵ بازديد ۰ نظر

رئيس كميته خدمات شهري مستقر در نجف گفت: 100 پاكبان در نجف اشرف مستقر هستند و به دو گروه تقسيم مي شوند و 50 پاكبان از مشهد نيز به آن پيوسته اند. به گزارش مجله روز ، شهرداري تهران مانند سال هاي گذشته خدمات شهرداري اربعين حسيني (ع) را بر عهده گرفته است. امسال اما …

جزييات استقرار نيروهاي شهرداري تهران در نجف https://majale-rooz.ir/2021/09/جزييات-استقرار-نيروهاي-شهرداري-تهران/ Sat, 25 Sep 2021 13:00:26 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/09/جزييات-استقرار-نيروهاي-شهرداري-تهران/ رئيس كميته خدمات شهري مستقر در نجف گفت: 100 پاكبان در نجف اشرف مستقر هستند و به دو گروه تقسيم مي شوند و 50 پاكبان از مشهد نيز به آن پيوسته اند. به گزارش مجله روز ، شهرداري تهران مانند سال هاي گذشته خدمات شهرداري اربعين حسيني (ع) را بر عهده گرفته است. امسال اما …

رئيس كميته خدمات شهري مستقر در نجف گفت: 100 پاكبان در نجف اشرف مستقر هستند و به دو گروه تقسيم مي شوند و 50 پاكبان از مشهد نيز به آن پيوسته اند.

به گزارش مجله روز ، شهرداري تهران مانند سال هاي گذشته خدمات شهرداري اربعين حسيني (ع) را بر عهده گرفته است. امسال اما همه گيري تاج تحت تغييرات قرار گرفته است و پياده روي اربعين امسال به تعداد كمتري انجام مي شود.

عليرضا رباطي ، رئيس كميته خدمات شهري مستقر در نجف ، در مورد خدمات شهرداري گفت: 100 پاكبان در نجف اشرف مستقر هستند و به دو گروه تقسيم مي شوند و در دو شيفت 8 ساعته براي انجام وظايف خود خدمت مي كنند.

وي با اشاره به اينكه پزشكان شهر سالم در نجف نيز حضور دارند ، افزود: پزشكان شهر سالم براي بررسي و رسيدگي به وضعيت سلامت كاركنان شهرداري در نجف مستقر شده اند. پرسنل شهرداري تهران در قسمتي از صحن در حال ساخت حضرت فاطمه زهرا (س) مستقر شده اند.

رئيس كميته خدمات شهري مستقر در نجف گفت: محل استقرار نيروهاي شهرداري تهران با رعايت ويژه اصول بهداشتي مانند انتخاب مكاني با ارتفاع سقف 6 متر و فاصله بيش از يك متر از نيروهاي شهرداري تا مسكن ، علاقه خاصي دارد.

رباطي با اشاره به اينكه آتش نشانان همزمان با تجهيزات لازم در نجف حضور دارند ، گفت: آتش نشانان صبح چهارشنبه هفته گذشته فعاليت خود را در نجف آغاز كردند و تا سه شنبه ظهر ادامه خواهند داشت و شايان ذكر است كه آتش نشانان نمادها در سه محور اصلي عمل مي كنند. تبرهاي اطراف حرم امام علي (ع).

به نقل از وب سايت شهر ، رئيس كميته خدمات شهري مستقر در نجف در پايان تاكيد كرد: تا به امروز 50 نفر از افراد پاك مشهد به كاركنان شهرداري پيوسته اند و با پوشش نيروهاي شهرداري تهران و تجهيزات موجود ، حركت مي كنند. از طريق خيابان ها

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.