از توليد كيت‌هاي تشخيص بيماري تا صادرات كيت كرونا

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

يكي از شركت هاي دانش بنيان موفق به توليد و صادرات كيت هاي تشخيص كرونا شده است ، به غير از ساخت 50 نوع كيت تشخيص بيماري هاي عفوني و ژنتيكي. به گزارش مجله ايراني ، يكي از اولين شركتهاي حوزه بهداشت كه فعاليت خود را از سال 1998 آغاز كرد ، موفق به توليد …

از توليد كيت‌هاي تشخيص بيماري تا صادرات كيت كرونا https://majalehirani.ir/2021/از-توليد-كيت‌هاي-تشخيص-بيماري-تا-صادر/ Wed, 22 Sep 2021 21:55:58 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/از-توليد-كيت‌هاي-تشخيص-بيماري-تا-صادر/ يكي از شركت هاي دانش بنيان موفق به توليد و صادرات كيت هاي تشخيص كرونا شده است ، به غير از ساخت 50 نوع كيت تشخيص بيماري هاي عفوني و ژنتيكي. به گزارش مجله ايراني ، يكي از اولين شركتهاي حوزه بهداشت كه فعاليت خود را از سال 1998 آغاز كرد ، موفق به توليد …

يكي از شركت هاي دانش بنيان موفق به توليد و صادرات كيت هاي تشخيص كرونا شده است ، به غير از ساخت 50 نوع كيت تشخيص بيماري هاي عفوني و ژنتيكي.

به گزارش مجله ايراني ، يكي از اولين شركتهاي حوزه بهداشت كه فعاليت خود را از سال 1998 آغاز كرد ، موفق به توليد 50 نوع كيت تشخيصي و دستيابي به استاندارد بين المللي ISO 9001 شد.

اين شركت حدود 50 محصول با فناوري ELISA دارد كه شامل كيت هاي مختلف براي تشخيص نشانگرهاي سرطان ، بيماري هاي عفوني ، هورمون ها و بيش از پنج نوع كيت بيوشيميايي است كه برخي از آنها داراي نشان CE اتحاديه اروپا هستند.

آلمان ، ايتاليا ، بلژيك ، برزيل ، كره جنوبي ، تركيه ، مصر ، مالزي ، آذربايجان ، گرجستان ، مقدونيه ، تانزانيا و 15 كشور ديگر مقصد صادراتي اين شركت هستند ، بنابراين اين شركت به چهار قاره صادر مي كند ، اين كشور به عنوان بهترين صادركننده نمونه است. در سالهاي 1389 ، 1394 و 1396 انتخاب شد.

كيت تشخيص COVID-19 يكي از جديدترين محصولات اين شركت است كه طبق اعلام معاون علمي و فناوري رئيس جمهور به آلمان صادر شده است.

دكتر بهروز تهراني ، مديرعامل شركت دانشبانيان در گفت وگو با مجله ايراني وي با اشاره به فعاليت بيش از 20 سال اين شركت در زمينه بهداشت و درمان ، اظهار داشت: محصولات اين شركت در زمينه تجهيزات تشخيصي و آزمايشگاهي است كه شامل كيت هاي آزمايشگاهي بوده و با استفاده از جديدترين فناوري هاي موجود در اين زمينه توليد مي شود. بيوتكنولوژي. “

وي از توليد 50 نوع كيت آزمايشگاهي به عنوان يكي از دستاوردهاي اين شركت نام برد و گفت: اين كيت ها براي تشخيص بيماري ها و ناهنجاري هاي مختلف از جمله ناهنجاري هاي هورموني ، تشخيص انواع سرطان و بيماري هاي عفوني مانند هپاتيت و ايدز تشخيص داده مي شود. به

تهراني به تجاري سازي اين محصولات اشاره كرد و يادآور شد: با توجه به اينكه محصولات اين شركت بر اساس نياز بازار طراحي شده است ، توانستيم در زمينه تجاري سازي به موفقيت برسيم.

برگزاركننده پروژه ، آزمايشات قبل از تولد را از جمله دستاوردهاي اين شركت نام برد كه امكان تشخيص و شناسايي جنين هايي با بيماريهاي ژنتيكي خاص مانند سندرم داون را بر اساس نشانگرهاي اين آزمايش امكان پذير كرد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.