به گفته اسماعيل عبدالهي ، خبرنگار گروه استاني خبرگزاري آنا از بوشهر در اين ديدار ، افتخار و معارفه معاون آموزش عمومي و مهارتي(سما) دانشگاه آزاد اسلامي استان بوشهر با بيان اينكه جهان و جهان گذرا هستند و البته همه شرايط و شرايط آن نيز گذرا است ، گفت: فرد متفكر هرگز دل خود را …

كيفي‌سازي رضايت و رقابت سالم ايجاد مي‌كند/ جامعه نيازمند انجام و استمرار كارهاي جديد https://majalehirani.ir/2021/كيفي‌سازي-رضايت-و-رقابت-سالم-ايجاد-مي/ Mon, 20 Sep 2021 21:57:59 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/كيفي‌سازي-رضايت-و-رقابت-سالم-ايجاد-مي/ به گفته اسماعيل عبدالهي ، خبرنگار گروه استاني خبرگزاري آنا از بوشهر در اين ديدار ، افتخار و معارفه معاون آموزش عمومي و مهارتي(سما) دانشگاه آزاد اسلامي استان بوشهر با بيان اينكه جهان و جهان گذرا هستند و البته همه شرايط و شرايط آن نيز گذرا است ، گفت: فرد متفكر هرگز دل خود را …

به گفته اسماعيل عبدالهي ، خبرنگار گروه استاني خبرگزاري آنا از بوشهر در اين ديدار ، افتخار و معارفه معاون آموزش عمومي و مهارتي(سما) دانشگاه آزاد اسلامي استان بوشهر با بيان اينكه جهان و جهان گذرا هستند و البته همه شرايط و شرايط آن نيز گذرا است ، گفت: فرد متفكر هرگز دل خود را بر امور روشن و لحظه اي نمي بندد و وقت خود را صرف مي كند ، در كه زندگي ، فرصت و قدرت مسيري را تعيين مي كند كه حقيقت وجودي خلقت انسان است و منجر به تعالي ، رفاه و پايان خوب مي شود.

بيشتر بخوانيد:

معرفي معاون آموزش عمومي و مهارتي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بوشهر

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان بوشهر با قدرداني از تلاش هاي انجام شده در سال هاي اخير گفت: “آقاي كريمي ، معاون سابق دانشگاه ، يكي از قديمي ترين همكاران و خدمتگزار صادق و زحمتكش بود كه متأسفانه آرام نمي گيرد. به دليل بيماري و توصيه پزشكان. ” دانشگاه ديگري جايگزين دانشگاه شد كه داراي تجربه كاري خوب و نيروي كار جوان است.

وي با تأكيد بر اينكه تجربه كاري كريمي برجسته است ، ادامه داد: وي زندگي و جواني خود را در مسير شكوفايي و تعالي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بوشهر قرار داد و هميشه در هيچ سطح ، موقعيت و موقعيتي هيچ تلاشي نكرد. چپ ، بدون شك در آن. تفاوت بين افراد ارزشمند و غير ارزشمند اين است كه افراد با ارزش از هر فرصتي براي خدمت به خود استفاده مي كنند ، اما افراد ديگر به دنبال منافع شخصي خود هستند.

خوشبختانه معاون آموزش عمومي و مهارتها (سما) در سالهاي اخير رشد چشمگيري داشته است ، دبير هيئت امنا و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان بوشهر گفت: از نظر كمي و كيفي مجتمع سما دانش آموزان و رشد و پذيرش مدارس جديد به خوبي توسعه يافته است.

اسماعيلي با بيان اينكه دانشجويان منابع اوليه و انساني هستند كه بايد به آنها توجه ويژه اي شود ، تصريح كرد: از پتانسيل و ابزار انساني دانشگاه مي توان براي تعميق اين محوطه ، به منظور كسب مدارك عالي و برندسازي استفاده كرد.

شايستگي باعث ايجاد رضايت سالم و رقابت مي شود / جامعه بايد تلاش كند و كار جديدي را ادامه دهد

اين مسئول اظهار داشت: خوشبختانه مديريت موارد در همه واحدها و مراكز دانشگاهي استان رو به افزايش و تعاوني است و افزود: يكي از مهمترين موضوعات در شرايط كنوني تعادل بين درآمد و هزينه است كه مطلوب بوده است. براي واحدها تاكنون. “

دبير هيئت امناي دانشگاه آزاد اسلامي استان بوشهر با توصيه به همه مديران استاني گفت: اين راه پيش رو است.

عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي با تاكيد بر جديت ارتقاي سطح كيفي مدارس و برنامه هاي توسعه آموزشي ، پژوهشي ، مالي و فرهنگي ، گفت: بهبود كيفيت در همه زمينه ها ضروري است. زيرا رضايت و رقابت سالم ايجاد مي كند.

عبدالهي با تأكيد بر اينكه توسعه مهارت و كارآفريني مسئله اي جدي براي جامعه و رسالت اجتماعي دانشگاه است ، توضيح داد: دوره هاي كارآفريني با مسائل آموزشي در مدارس و دانشكده ها درگير است.

وي با اشاره به اينكه جامعه به نوآوري نياز دارد و همچنان ادامه مي دهد ، گفت: تكرار و تأكيد در همه چيز فرهنگ تغيير كودك در نتيجه آموزش است. آموزش به معناي مديريت زمان و هدايت افراد به اقدامات ضروري براي جلوگيري از موارد غير ضروري است و در نهايت استعدادها و توانايي ها شكوفا مي شوند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان بوشهر با بيان اينكه تربيت جوانان بايد متناسب با استعدادهاي آنها باشد ، افزود: تربيت امر نظمي نيست؛ اما لازم است جوانان را به انجام كارها تشويق كرده و با جذاب سازي آنها از فرصت ها استفاده كنيم.

مسئوليت بار سنگيني بر دوش انسان است

شايستگي باعث ايجاد رضايت سالم و رقابت مي شود / جامعه بايد تلاش كند و كار جديدي را ادامه دهد

رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي استان بوشهر نيز در اين مراسم با تأكيد بر اينكه مردم بايد به هر طريقي به دنبال رضايت الهي باشند ، افزود: مسئوليت و مديريت در اين دنيا بار سنگيني است و بار آن بر دوش انسان است. . ” است.

حجت الاسلام سيد مهدي قاضي زاده در ادامه گفت: اگر فردي در انجام اين مسئوليت در مسير درستي باشد مي تواند به تعالي و موفقيت دست يابد؛ اما اگر شخصي مرتكب اشتباهي شود ، علاوه بر نابودي خود ، ديگران را نيز از بين مي برد ، بنابراين ما هميشه بايد از خداوند متعال كمك بگيريم تا دچار تحريف ، انحراف و تحقق خواسته هاي شخصي نشويم.

شايستگي باعث ايجاد رضايت سالم و رقابت مي شود / جامعه بايد تلاش كند و به كار جديد ادامه دهد

رسول اسكندري كه در اين جلسه به عنوان معاون آموزشي و مهارتي عمومي (سما) معرفي شد ، از اعتماد پرديس دانشگاه تشكر كرده و خلاصه اي از عملكرد خود را در زمينه معاونت دانشجويي و فرهنگي به وي ارائه كرد. رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بوشهر از مجموعه دانش آموزان استان ، نام تجاري ، افزايش كيفيت خدمات آموزشي و توسعه مدارس مهارتي به عنوان مهمترين اهداف آنها ذكر شد.

شايستگي باعث ايجاد رضايت سالم و رقابت مي شود / جامعه بايد تلاش كند و كار جديدي را ادامه دهد

انتهاي پيام/4117/4062/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.