جعل سند يك ملك ۱۰۰۰ ميلياردي در ولنجك

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

جعل سند يك ملك ۱۰۰۰ ميلياردي در ولنجك

۸ بازديد ۰ نظر

پليس آگاهي تهران بزرگ باند تقلبي اسناد گران قيمت مالكيت زمين را منهدم كرد. به گزارش مجله ايراني ، بيستم مرداد امسال بود كه پرونده سرقت منزل در ولنياك به همراه دو متهم در اختيار پليس آگاهي تهران قرار گرفت. با انتقال پرونده به پليس آگاهي و آغاز تحقيقات ، دو متهم در ابتدا ادعا …

جعل سند يك ملك ۱۰۰۰ ميلياردي در ولنجك https://majalehirani.ir/2021/جعل-سند-يك-ملك-۱۰۰۰-ميلياردي-در-ولنجك/ Mon, 20 Sep 2021 16:08:18 0000 رويدادها https://majalehirani.ir/2021/جعل-سند-يك-ملك-۱۰۰۰-ميلياردي-در-ولنجك/ پليس آگاهي تهران بزرگ باند تقلبي اسناد گران قيمت مالكيت زمين را منهدم كرد. به گزارش مجله ايراني ، بيستم مرداد امسال بود كه پرونده سرقت منزل در ولنياك به همراه دو متهم در اختيار پليس آگاهي تهران قرار گرفت. با انتقال پرونده به پليس آگاهي و آغاز تحقيقات ، دو متهم در ابتدا ادعا …

پليس آگاهي تهران بزرگ باند تقلبي اسناد گران قيمت مالكيت زمين را منهدم كرد.

به گزارش مجله ايراني ، بيستم مرداد امسال بود كه پرونده سرقت منزل در ولنياك به همراه دو متهم در اختيار پليس آگاهي تهران قرار گرفت. با انتقال پرونده به پليس آگاهي و آغاز تحقيقات ، دو متهم در ابتدا ادعا كردند مستاجر خانه اي هستند كه در آن دستگير شده اند. كارآگاهان ثابت كردند كه اين ادعا صحت ندارد و مشخص شد كه اين خانه مدتي خالي از سكنه بوده است.

با اين اطلاعات ، مأموران پليس به شبهه جعل و ضبط اموال پي بردند و احتمال سرقت نيز منتفي شد ، به ويژه اينكه اين افراد هيچ وسيله اي از خانه سرقت نكرده اند. اگرچه متهمان اين موضوع را تكذيب كردند ، اما سرانجام يكي از همدستان دو متهم دستگير شد كه از وي سند جعلي و اجاره كاذب همان اموال كشف شد.

با توجه به اينكه ملك مذكور در منطقه ولنياك ، با مساحت حدود 500 متر مربع ، بيش از 1000 ميليارد ريال ارزش دارد ، ماموران تحقيقات و بازجويي هاي سه متهم دستگير شده را از سر گرفتند و سرانجام با استفاده از روش هاي علمي براي كشف جرايم ، اقدام كردند. آنها در مورد جعل سند و توقيف اموال شك داشتند و يك باند حرفه اي شامل سه متهم با فروش اموال به ارزش 1000 ميليارد ريال سعي در جعل سند و كلاهبرداري كردند.

با دريافت اين اطلاعات ، دو نفر ديگر از اعضاي باند ، يك پدر و يك پسر ، شناسايي و با هماهنگي قوه قضائيه دستگير شدند كه آنها نيز به جنايت اعتراف كردند و همدست ديگري را معرفي كردند كه وي نيز دستگير شد. اوراق تقلبي از وي ضبط شد ، از جمله سند فروش مربوط به همان ملك مشارالي فروشنده.
در جريان رسيدگي به اين پرونده ، فردي ناشناس با پليس آگاهي تماس گرفت و با ارائه وكالتنامه و اسناد و مدارك مبني بر اينكه وي مالك املاك است ، در اين زمينه از متهمان دستگير شده شكايت كرد. اما با هوشياري مأموران پليس مشخص شد كه اين فرد نيز اقدام به جعل وكالتنامه و اسناد مربوط به اموال كرده است و در واقع او از اعضاي باندي است كه اين فرد در آن دستگير شده است.

مركز اطلاع رساني پليس اطلاعات بزرگ تهران با تأييد اين خبر به مجله ايراني ، اعلام كرد كه تعدادي ديگر از همدستان و اعضاي باند در جريان تحقيقات در اين پرونده دستگير شده اند كه با دستور قوه قضائيه تعداد كل آنها به 10 نفر مي رسد. براي تعيين ساير جنايات احتمالي و ابعاد پنهان اين پرونده.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.