به گزارش خبرنگار آنلاين ، غلامرضا مهرجو شامگاه هفته دفاع مقدس را با فرارسيدن هفته دفاع مقدس تبريك گفت و گفت: مردم گناوه در هشت سال گذشته از جايگاه والا و ارزشمندي در دفاع مقدس برخوردار بوده و نقش بي بديلي ايفا كردند. در زمينه هاي مختلف آن زمان “. فرماندار گناوه افزود: شهر گناوه …

۵۸ درصد جامعه هدف در شهرستان گناوه واكسينه شدند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/09/۵۸-درصد-جامعه-هدف-در-شهرستان-گناوه-واكس/ Tue, 21 Sep 2021 02:01:07 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/09/۵۸-درصد-جامعه-هدف-در-شهرستان-گناوه-واكس/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، غلامرضا مهرجو شامگاه هفته دفاع مقدس را با فرارسيدن هفته دفاع مقدس تبريك گفت و گفت: مردم گناوه در هشت سال گذشته از جايگاه والا و ارزشمندي در دفاع مقدس برخوردار بوده و نقش بي بديلي ايفا كردند. در زمينه هاي مختلف آن زمان “. فرماندار گناوه افزود: شهر گناوه …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، غلامرضا مهرجو شامگاه هفته دفاع مقدس را با فرارسيدن هفته دفاع مقدس تبريك گفت و گفت: مردم گناوه در هشت سال گذشته از جايگاه والا و ارزشمندي در دفاع مقدس برخوردار بوده و نقش بي بديلي ايفا كردند. در زمينه هاي مختلف آن زمان “.

فرماندار گناوه افزود: شهر گناوه نقش بسيار مهم و موثري در اعزام نيرو و حمايت از جبهه هاي جنگ تحميلي داشته و حضور تعداد زيادي از كودكان اين منطقه در جبهه ها ، پست هاي فرماندهي و فرماندهي تقديم شهداي والامقام بخشي از افتخارات مردم اين شهر در هشت سال جنگ تحميلي است.

وي يادآور شد: هفته دفاع مقدس فرصتي گرانبها براي انتقال مفاهيم و ارزش هاي دوران دفاع مقدس و به ياد آوردن رشادت ها و ايثارگري هاي رزمندگان اسلام است.

وي گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان زير 20 سال با اعتقادات مذهبي قوي در جبهه هاي نبرد حضور داشتند و در جنگ جنگيدند و با فداكاري شخصي روزهاي بزرگي را رقم زدند.

ضرورت تبيين ارزشهاي دفاع مقدس

فرماندار گناوه با بيان اينكه بايد در اين مورد تجديد نظر كنيم كه چقدر توانسته ايم اين ارزش هاي دفاع مقدس را براي نسل جوان تبيين كنيم ، گفت: انتقال فرهنگ ايثار و شهادت ضروري است و همه بايد از اين فرصت براي دفاع مقدس استفاده كنند. هفته اي براي انتقال مفاهيم و ارزش هاي دفاع. “مقدس است كه نسل جوان از مزيت لازم استفاده كنند.

وي خاطرنشان كرد: فرهنگ ايثار ، مقاومت و ايستادگي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بايد جايگاه خود را در ساختار فرهنگ عمومي و نظام نهادينه شده آموزش و پرورش پيدا كند و از طريق همه امكانات موجود در بين نسل هاي جديد و سطح جامعه به خوبي تبيين شود. دوباره توضيح دهيد و منتقل كنيد.

فرماندار گناوه گفت: ارزشها و گفتمان دوران دفاع مقدس بايد با تحليل و مفاهيم ايثار و مقاومت اين فرهنگ ناب و ارزشمند براي نسل جوان تبيين و تبيين شود.

وي افزود: با شيوع ويروس تاج ، فرهنگ ايثار و مقاومت در حاميان سلامت بسيار مشهود شد و اين فداكاري و فداكاري در بين مدافعان بهداشت ديده مي شود ، كه قابل ستايش است.

فرماندار گناوه با تاكيد بر لزوم حمايت دستگاه هاي مختلف از برنامه هاي هفته دفاع مقدس ، گفت: دفاع مقدس در نظام مقدس اسلامي از جايگاه والايي برخوردار است و همه دستگاه هاي اجرايي شهرستان بايد همكاري جدي و به طور گسترده به مناسبت مناسبت مهم ملي و مقدس هفته مقدس دفاع. “

58 درصد از جمعيت هدف شهر گناوه واكسينه شدند

به مشتري احترام بگذاريد و مسائل و مشكلات مردم را برطرف كنيد

مهرجو با اشاره به تاكيد رئيس جمهور عزيز بر انجام امور مربوط به حضورهاي عمومي در موسسات و تكريم ارباب رجوع ، گفت: اين سيستم نتيجه خون شهداست و مردم نعمت همه ما هستند ، به طوري كه دستگاه هاي اجرايي نهادها در زمان مراجعه به مسائل و مشكلات مردم رسيدگي مي كنند.

وي گفت: در چرخه تصميم گيري به ويژه در شوراهاي اسلامي شهرها ، شهرك ها و روستاها ، گاهي مشاهده مي شود كه افراد به بهانه هاي مختلف گير مي كنند و اين درست نيست. و براي ايجاد بدبيني و نارضايتي در افراد نبايد كاري كرد.

فرماندار گناوه به افتخار امير خسرواني ورزشكار گناوه اي در بازي هاي پارالمپيك تبريك گفت و گفت: همه بايد در حل مشكلات ورزشكاران كمك كنند.

ضرورت مشاركت و حمايت مردم در واكسيناسيون

فرماندار گناوه با اشاره به شيوع تاجگذاري و واكسيناسيون در اين شهرستان گفت: با اقدامات و تلاشهاي خوب در زمينه مبارزه با شيوع تاج و تسريع واكسيناسيون ، وضعيت تاج گذاري در شهرستان بهتر شده است ، اما پروتكل ها و مشاركت عمومي در واكسيناسيون عمومي بايد ادامه يابد. ”در اسرع وقت ، ما شاهد ريشه كن شدن اين بيماري و بازگشت به زندگي عادي خواهيم بود.

وي گفت: بر اساس آخرين آمار 63 هزار و 807 نفر تاكنون واكسن تاج در شهر گناوه دريافت كرده اند و ميانگين تعداد واكسن در سطح شهر براي افراد بالاي 18 سال به 58 درصد رسيده است.

مهرجو ادامه داد: از همه مردم خواسته مي شود بدون در نظر گرفتن نوع واكسن در فرايند واكسيناسيون شركت كنند تا شهر تا پايان آبان به وضعيت مطلوبي برسد.

فرماندار گناوه با تبريك به همه كساني كه در مبارزه با شيوع تاج همكاري كردند ، افزود: “شوراي نظارت و كنترل به نظارت دقيق بر رعايت پروتكل ها ادامه خواهد داد.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.