ظرفيت آب‌شيرين‌كن‌هاي آبادان و خرمشهر افزايش مي‌يابد

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

ظرفيت آب‌شيرين‌كن‌هاي آبادان و خرمشهر افزايش مي‌يابد

۷ بازديد ۰ نظر

مجله روز / خوزستان معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اتمام پروژه آبرساني غدير گفت: در اين شرايط برنامه ريزي شده است تا ظرفيت آب شيرين كن در آبادان ، خرمشهر ، ماهشهر و هنديجان “. فرزان عباسيان ، در جلسه كميته آب ، فاضلاب و مجوز …

ظرفيت آب‌شيرين‌كن‌هاي آبادان و خرمشهر افزايش مي‌يابد https://majale-rooz.ir/2021/09/ظرفيت-آب‌شيرين‌كن‌هاي-آبادان-و-خرمش/ Mon, 20 Sep 2021 12:41:59 0000 استان ها https://majale-rooz.ir/2021/09/ظرفيت-آب‌شيرين‌كن‌هاي-آبادان-و-خرمش/ مجله روز / خوزستان معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اتمام پروژه آبرساني غدير گفت: در اين شرايط برنامه ريزي شده است تا ظرفيت آب شيرين كن در آبادان ، خرمشهر ، ماهشهر و هنديجان “. فرزان عباسيان ، در جلسه كميته آب ، فاضلاب و مجوز …

مجله روز / خوزستان معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اتمام پروژه آبرساني غدير گفت: در اين شرايط برنامه ريزي شده است تا ظرفيت آب شيرين كن در آبادان ، خرمشهر ، ماهشهر و هنديجان “.

فرزان عباسيان ، در جلسه كميته آب ، فاضلاب و مجوز ، كه امروز (29 شهريور) در استان خوزستان برگزار شد ، با اشاره به مسائل آب و فاضلاب ماهشهر ، گفت: سكونتگاه هاي غيررسمي و اين مناطق هر روز افزايش مي يابد ، به طوري كه در ماهشهر بيش از 10 هزار نفر در اين سكونتگاه هاي غير رسمي زندگي مي كنند.

به گزارش مجله روز ، وي افزود: اين مناطق اشغالي در سلامت آب آشاميدني م areثر است و مطمئناً اگر در يكي از اين مناطق كه ايجاد شده ، خط آبي غيرقانوني ايجاد شود ، ما باعث تنش مي شويم.

معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب خوزستان گفت: 50 درصد مساحت فاز 5 ماهشهر فاقد طرح توسعه شهري است اما به دليل اهميت بهداشت عمومي ، شبكه فاضلاب داراي اجرا شده است.

وي گفت: در خوزستان بيش از 75 درصد منابع آب مصرفي بهداشتي از طريق رودخانه ها تأمين مي شود ، بنابراين با توجه به اينكه آب از نقطه ورود كارون به خوزستان به همراه پساب هاي صنعتي و زهكش هاي كشاورزي ، البته شهرهاي اهواز ، شادگان ، بندر امام (ره) ، ماهشهر ، آبادان و خرمشهر متاثر از اين آلودگي ها هستند.

عباسيان افزود: پس از كاهش دبي رودخانه ، شهرهاي جنوبي آبادان و خرمشهر نيز تحت تأثير درياي EC قرار مي گيرند.

وي با بيان اينكه پروژه آبرساني غدير هنوز به پايان نرسيده است ، گفت: در اين شرايط برنامه ريزي شده است تا ظرفيت آب شيرين سازي آبادان ، خرمشهر ، ماهشهر و هنديجان افزايش يابد.

معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به دفع فاضلاب شادگان گفت: مشكل اصلي به دليل سرقت درب فاضلاب است. به گفته پليس ، از هر 10 سرقت درب فاضلاب ، پنج مورد مربوط به شادگان است.

وي با بيان اينكه 90 درصد سيستم خط فاضلاب شادگان جديد است و تصريح كرد: كارآمدترين و پيشرفته ترين تصفيه خانه فاضلاب كل كشور در شادگان اجرا شده است كه از اواسط آنلاين وارد مدار مي شود.

عباسيان افزود: از سال گذشته هزار درب فاضلاب نصب شده است. پس از اين سرقت ها ، ما 250 درب با مواد غيرقابل بازيافت و فروش را در ماه گذشته نصب كرديم ، اما 70 درب از اين تعداد نيز به سرقت رفت ، كه نشان مي دهد در شادگان مشكل امنيتي وجود دارد زيرا اين درها قابل بازيافت و فروش نيستند. به

وي بيان كرد: چهار شهر خرمشهر ، شادگان ، آبادان و بندر امام (ره) سرقت شده ترين دروازه هاي فاضلاب كشور هستند.

معاون بهره برداري و توسعه بهداشتي شركت آب و فاضلاب خوزستان افزود: از سال 1996 تاكنون 20 ميليارد تومان صرف خريد روكش فاضلاب كرده ايم ، بنابراين همه چيز در خوزستان با ساير نقاط كشور متفاوت است.

وي گفت: در يك شب حدود 80 درب فاضلاب به سرقت رفت و با بلوك ، سنگ و تراس پر شد و غواص مجبور شد براي برداشتن اين اشياء به چاه فاضلاب برود.

عباسيان تصريح كرد: در حال حاضر شركت آبفا خوزستان 10 هزار درب فاضلاب درخواست كرده است كه از اين تعداد 8 هزار درب اهواز است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.