الكامپ ۱۴۰۰ شهريورماه برگزار نمي‌شود

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

الكامپ ۱۴۰۰ شهريورماه برگزار نمي‌شود

۱۳ بازديد ۰ نظر

سازمان صنفي رايانه اي تهران اعلام كرد نمايشگاه الكامپ 1400 در ماه سپتامبر برگزار نمي شود و زمان جديد آن را اعلام كرد. به گزارش مجله ايراني ، روابط عمومي سازمان نظام صنفي رايانه اي تهران در بيانيه اي اعلام كرد: بيست و ششمين نمايشگاه آلكامپ به منظور نشان دادن پتانسيل شركت ها ، شركت …

الكامپ ۱۴۰۰ شهريورماه برگزار نمي‌شود https://majalehirani.ir/2021/الكامپ-۱۴۰۰-شهريورماه-برگزار-نمي‌شود/ مجله ايراني Wed, 18 Aug 2021 08:02:39 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/الكامپ-۱۴۰۰-شهريورماه-برگزار-نمي‌شود/ سازمان صنفي رايانه اي تهران اعلام كرد نمايشگاه الكامپ 1400 در ماه سپتامبر برگزار نمي شود و زمان جديد آن را اعلام كرد. به گزارش مجله ايراني ، روابط عمومي سازمان نظام صنفي رايانه اي تهران در بيانيه اي اعلام كرد: بيست و ششمين نمايشگاه آلكامپ به منظور نشان دادن پتانسيل شركت ها ، شركت …

سازمان صنفي رايانه اي تهران اعلام كرد نمايشگاه الكامپ 1400 در ماه سپتامبر برگزار نمي شود و زمان جديد آن را اعلام كرد.

به گزارش مجله ايراني ، روابط عمومي سازمان نظام صنفي رايانه اي تهران در بيانيه اي اعلام كرد: بيست و ششمين نمايشگاه آلكامپ به منظور نشان دادن پتانسيل شركت ها ، شركت هاي نوپا و گروه هاي دانش بنيان در مبارزه با ويروس كرونا ، ابتدا در ماه جولاي و سپس در سپتامبر امسال به دليل شيوع ويروس كرونا برگزار شد. و سرخي تهران و استانهاي ديگر براي گرفتن او ممكن نبود.

نمايشگاه الكامپ بزرگترين رويداد تجاري و فناوري در اقتصاد ديجيتال در زمينه محصولات ، خدمات ، مواد و راه حل ها و طراحي ، توليد ، توليد و پشتيباني صنايع الكترونيك و كامپيوتر است. و جشن گرفت مشاهده پيشرفت قدرت داخلي كشور در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات و تأمل بر موانع و مشكلات پيش روي كارگران ، در حال حاضر به دليل تغيير دولت و حضور مديران جديد در وزارتخانه ها ، نهادها و تصميم گيري سازمانها ، يك ضرورت مفتخر براي اين رويداد مهم. ضروري تر از هميشه شده است.

در اين اطلاعيه ، بر اين نكته تأكيد شده است: برپايي اين نمايشگاه به صورت هدفمند و به درخواست فعالان اين حوزه و همچنين بازخورد مثبت شركت كنندگان ، و اميدوارم با استفاده بهينه از برنامه ها و مواد جانبي جهت واكسيناسيون بيشتر آشنا شويد ، شركت بين المللي نمايشگاه و ستاد نمايشگاه براي دستيابي به اهداف فوق ، الكامپ بيست و ششمين رويداد نمايشگاه الكامپ را براي زمان ديگري به تعويق انداخته است ، كه در اطلاعيه هاي بعدي زمان جديد اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.