۲۰ تن مواد اوليه داروهاي كرونا ترخيص شد/ورود ۴ ميليون سرم

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

20 نفر در هفته جاري با مجوز وزارت بهداشت طي مذاكرات و ترخيص براي ترخيص فوري داروها و مواد اوليه مربوط به كرونا در گمرك و تعيين كار مورد تاييد قرار گرفته اند. به گزارش مجله ايراني ، اعلام انبارهاي مواد اوليه مربوط به كرونا در گمرك امام خميني (ره) و ورود قوه قضائيه و …

۲۰ تن مواد اوليه داروهاي كرونا ترخيص شد/ورود ۴ ميليون سرم https://majalehirani.ir/2021/۲۰-تن-مواد-اوليه-داروهاي-كرونا-ترخيص-شد/ مجله ايراني Thu, 19 Aug 2021 08:14:11 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/۲۰-تن-مواد-اوليه-داروهاي-كرونا-ترخيص-شد/ 20 نفر در هفته جاري با مجوز وزارت بهداشت طي مذاكرات و ترخيص براي ترخيص فوري داروها و مواد اوليه مربوط به كرونا در گمرك و تعيين كار مورد تاييد قرار گرفته اند. به گزارش مجله ايراني ، اعلام انبارهاي مواد اوليه مربوط به كرونا در گمرك امام خميني (ره) و ورود قوه قضائيه و …

20 نفر در هفته جاري با مجوز وزارت بهداشت طي مذاكرات و ترخيص براي ترخيص فوري داروها و مواد اوليه مربوط به كرونا در گمرك و تعيين كار مورد تاييد قرار گرفته اند.

به گزارش مجله ايراني ، اعلام انبارهاي مواد اوليه مربوط به كرونا در گمرك امام خميني (ره) و ورود قوه قضائيه و پس از بازديد ، اين هفته در ديدار با مراجع ذيربط از جمله معاون دادستان ، گمرك ، وزارت بهداشت و مركز بانك پيشنهاداتي براي برنامه ريزي كار و تأييد فوري داروها و مواد اوليه دارويي ضروري ، به ويژه موارد مربوط به كرونا ، ارائه و آنها را در دستور كار قرار داد. خالي نمي شوند.

بر اساس گزارشات اوليه گمرك ، حدود 18 تن مواد اوليه مربوط به كرونا در انبارها و سردخانه هاي فرودگاه امام خميني (ره) بود كه اين هفته در چارچوب ترخيص و با مجوز سازمان غذا و دارو ترخيص شد. به

ادامه روند تخليه داروهاي كرونا

آخرين اعلاميه معاون فني گمرك ايروانقي در خصوص وضعيت ترخيص دارو نشان مي دهد كه با صدور مجوز ترخيص از سوي سازمان غذا و داروي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، حتي در روزهاي تعطيل ، بسيار بيشتر از هميشه. اين هفته ، 20 تن مواد اوليه دارويي مربوط به كرونا از جمله رامديسيوير ، فاويپيراوير ، بتادكس و فاموتيدين تأييد شده است.

اين مقدار 20 تن شامل اقلام پزشكي موجود در سردخانه فرودگاه امام خميني (ره) و ورودي است كه در پرواز كاملاً تميز و تميز شده است.

121 كاميون سرم وارداتي از تركيه

گزارش معاونت فني گمرك ايران نيز نشان مي دهد از هفته گذشته و در حين واردات سرم بيش از 121 كاميون سرم از تركيه و از مرز باجرانگان و با مجوز وزارت بهداشت ارسال شده است. بلافاصله 24 ساعت ، دو گمرك در تهران و فرودگاه امام خميني ترخيص شده است.

بر اين اساس ، بررسي ها نشان مي دهد در اين مدت بيش از چهار ميليون سرم از اين دو گمرك ترخيص شد كه تحت نظارت وزارت بهداشت در اختيار بيمارستان ها و مراكز درماني كشور قرار گرفت.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.