هشدارهاي ايمني براي برگزاري شام غريباني بي‌خطر

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

هشدارهاي ايمني براي برگزاري شام غريباني بي‌خطر

۸ بازديد ۰ نظر

يك كارشناس امنيتي براي شام ايمن براي غريبه ها توصيه و هشدار داد. محسن حسين خاني در گفت وگو با مجله روز ، وي با اشاره به شام ​​غريبان كه امشب برگزار مي شود ، اظهار اميدواري كرد كه شهروندان با رعايت نكات لازم عزاداري امنيتي را پشت سر بگذارند. وي گفت كه در يكي …

هشدارهاي ايمني براي برگزاري شام غريباني بي‌خطر https://majale-rooz.ir/2021/08/هشدارهاي-ايمني-براي-برگزاري-شام-غريبا/ مجله روز Thu, 19 Aug 2021 10:14:15 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/08/هشدارهاي-ايمني-براي-برگزاري-شام-غريبا/ يك كارشناس امنيتي براي شام ايمن براي غريبه ها توصيه و هشدار داد. محسن حسين خاني در گفت وگو با مجله روز ، وي با اشاره به شام ​​غريبان كه امشب برگزار مي شود ، اظهار اميدواري كرد كه شهروندان با رعايت نكات لازم عزاداري امنيتي را پشت سر بگذارند. وي گفت كه در يكي …

يك كارشناس امنيتي براي شام ايمن براي غريبه ها توصيه و هشدار داد.

محسن حسين خاني در گفت وگو با مجله روز ، وي با اشاره به شام ​​غريبان كه امشب برگزار مي شود ، اظهار اميدواري كرد كه شهروندان با رعايت نكات لازم عزاداري امنيتي را پشت سر بگذارند.

وي گفت كه در يكي دو سال اخير نياز به رعايت پروتكل هاي بهداشتي به دستورالعمل هاي برگزاري ايمن اين مراسم اضافه شده است ، اما آنچه مي خواهم به خاطر بسپارم مربوط به ايمني محيطي و شخصي است.

اين كارشناس امنيتي با اشاره به آيين شمع افروزي در اين روزها افزود: بر اساس دستورات ستاد ملي مبارزه با تاج ، امشب بايد از هر نوع تجمع اجتناب شود و اين مراسم بايد با فاصله انجام شود اما شهروندان توجه داشته باشند “شعله شمع ها مي تواند باعث آتش سوزي شود. بنابراين ، حتماً شمع روشن شده را بعد از مراسم خاموش كنيد و از ترك آن خودداري كنيد ، به ويژه در كنار ماشين ها ، درختان و فضاهايي كه احتمال آتش سوزي وجود دارد.

حسين خاني ادامه داد: شمع افروزي در مجاورت پرچم هاي عزاداري ، روشنايي شمع روي فرش و …. همچنين خطرناك است و نبايد به هيچ وجه انجام شود.

اين كارشناس ايمني با بيان اينكه والدين بايد بر روشن شدن شمع براي كودكان خردسال خود نظارت داشته باشند ، گفت: كودكان درك روشني از آتش ندارند و مي توانند شمع را در يك مكان قرار دهند ، كه ممكن است باعث آتش سوزي شود.

وي همچنين به لباس افراد بد حسيني اشاره كرد و ادامه داد: در حال حاضر لباس تيره افراد بد و حضور آنها در خيابان ها احتمال تصادفات رانندگي را افزايش مي دهد و بنابراين لازم است رانندگان با دقت بيشتري رانندگي كنند. و كمتر سرعت ، و دوم ، بد پياده روي. ” روه ها بايد حضور داشته باشند و از عبور از مكان هاي غير مجاز در خيابان و غيره خودداري كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.