به گزارش خبرنگار آنلاين ، حجت الاسلام تقي روحاني ظهر دوشنبه در جلسه ستاد غدير رودسر با اشاره به اهميت و فلسفه عيد غدير به عنوان عيدالله اكبر در روايات و آموزه هاي اسلامي اظهار داشت: عيد غدير بهترين جشنواره و بزرگان و دانشمندان اسلام هميشه بر اهميت و عزت اين جشنواره هاي بزرگ تأكيد …

همه ظرفيت هاي فرهنگي بايد براي زنده نگه داشتن غدير استفاده شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/07/همه-ظرفيت-هاي-فرهنگي-بايد-براي-زنده-نگه/ مجله روز Mon, 19 Jul 2021 11:53:42 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/07/همه-ظرفيت-هاي-فرهنگي-بايد-براي-زنده-نگه/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، حجت الاسلام تقي روحاني ظهر دوشنبه در جلسه ستاد غدير رودسر با اشاره به اهميت و فلسفه عيد غدير به عنوان عيدالله اكبر در روايات و آموزه هاي اسلامي اظهار داشت: عيد غدير بهترين جشنواره و بزرگان و دانشمندان اسلام هميشه بر اهميت و عزت اين جشنواره هاي بزرگ تأكيد …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، حجت الاسلام تقي روحاني ظهر دوشنبه در جلسه ستاد غدير رودسر با اشاره به اهميت و فلسفه عيد غدير به عنوان عيدالله اكبر در روايات و آموزه هاي اسلامي اظهار داشت: عيد غدير بهترين جشنواره و بزرگان و دانشمندان اسلام هميشه بر اهميت و عزت اين جشنواره هاي بزرگ تأكيد كرده اند.

وي افزود: امروز اشاعه فرهنگ غدير يك وظيفه عمومي است و همه مردم و مسئولان بايد از آن مراقبت كنند.

روحاني افزود: با توجه به حملات دشمنان اسلام و تشيع و تلاش آنها براي تضعيف غدير ، بايد از همه قابليت هاي فرهنگي موجود براي زنده نگه داشتن غدير استفاده كنيم.

خطيب جمعه رودسر در ادامه بر تقويت فرهنگ ديني در شهرها و شهرهاي شهرستان تأكيد كرد و اظهار داشت: حوزه فرهنگ متلاطم و پر از فراز و نشيب است كه بايد در اين زمينه با تدبير و بصيرت مديريت شود.

وي با اشاره به اينكه عيد غدير خضوع در خشنودي خداوند است ، گفت: اميرالمومنين (ع) پس از پيامبر بارها محاكمه شد ، اما او سربلند بيرون آمد و به امامت رسيد.

از نظر روحاني ، اسلام بر اساس نماز ، جهاد ، زكات ، حج و ولايت بنا شده است كه هيچ يك از آنها به ولايت نمي رسد.

وي از برنامه غدير به عنوان روشنايي ، ايجاد جو در سراسر شهر ، ديدار با سادات و توزيع دو هزار پرس غذاي گرم از طريق ستاد غدير اين شهرستان در بين مشتريان كميته امداد و كمك نام برد.

روحاني به كمبود آب در خوزستان اشاره كرد و گفت: جاي تأسف است كه در سال هاي اخير هيچ برنامه مدوني انجام نشده است و خوزستان از نعمت آب بهره اي نمي برد و آسيب ديده آن را مي بيند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.