به گزارش خبرگزاري مجله ايراني از كازوين؛ سومين جلسه شوراي آموزش عصر يكشنبه در سالن مديريت بحران استانداري با حضور فرماندار كاجوين برگزار شد. منوچهر حبيبي با تشكر از مردم براي شركت در انتخابات اظهار داشت: مردم ايران اسلامي بار ديگر انتخابات را غافلگير كردند و براي سي و هفتمين بار در انتخابات شركت كردند …

تكميل موزه فرهنگ قزوين نيازمند مشاركت شهرداري و ميراث فرهنگي است https://majalehirani.ir/2021/تكميل-موزه-فرهنگ-قزوين-نيازمند-مشاركت/ مجله ايراني Sun, 20 Jun 2021 14:39:20 0000 استان ها https://majalehirani.ir/2021/تكميل-موزه-فرهنگ-قزوين-نيازمند-مشاركت/ به گزارش خبرگزاري مجله ايراني از كازوين؛ سومين جلسه شوراي آموزش عصر يكشنبه در سالن مديريت بحران استانداري با حضور فرماندار كاجوين برگزار شد. منوچهر حبيبي با تشكر از مردم براي شركت در انتخابات اظهار داشت: مردم ايران اسلامي بار ديگر انتخابات را غافلگير كردند و براي سي و هفتمين بار در انتخابات شركت كردند …

به گزارش خبرگزاري مجله ايراني از كازوين؛ سومين جلسه شوراي آموزش عصر يكشنبه در سالن مديريت بحران استانداري با حضور فرماندار كاجوين برگزار شد.

منوچهر حبيبي با تشكر از مردم براي شركت در انتخابات اظهار داشت: مردم ايران اسلامي بار ديگر انتخابات را غافلگير كردند و براي سي و هفتمين بار در انتخابات شركت كردند و دو بار تحريم نظام اسلامي را آنلاين و موم كردند.

وي اظهار داشت: ميزان مشاركت براي اين دوره در استان قزوين 52.14 درصد و 4 درصد بيشتر از ميانگين كشوري و 10 درصد بيشتر از انتخابات مجلس بود كه اين يك حضور ارزشمند در متن تبليغات كرونا و رسانه هاي غربي است.

image_2021_6_20-17_13_26_389_dy9

حبيبي گفت: “مردم روز جمعه نشان دادند كه هنوز نظام ، رهبري و كشور را دوست دارند و اين مشاركت جاي تقدير و تبريك دارد. ما جشن انقلاب را تبريك مي گوييم و اميدواريم كه مسئولان بتوانند به مردم كمك كنند.” از شما سپاسگزارم و صادقانه خواهم گفت ، خدمات در راس برنامه آنها قرار دارد. “

رئيس ستاد انتخابات استان قزوين يادآور شد: نقش آموزش و پرورش در انتخابات و صندوق هاي رأي پر رنگ بود و نهادهاي بزرگ فرهنگي در صندوق ها و برنامه هاي خوب براي آرا اول بودند.

وي گفت: “غني سازي اوقات فراغت در شرايطي كه سايه كرونا بيش از 17 ماه بر جامعه است و دانش آموزان رنگ مدرسه را نديده اند بسيار مهم است و ما بايد به طور جدي براي اوقات فراغت منسجم. مورد نياز است. “

حبيبي گفت: “به طور كلي ، اوقات فراغت در فضاهاي آزاد فراهم مي شود و نگراني كمتري در مورد تاج وجود دارد ، بنابراين بايد با تمام تجهيزات باشد و بيشتر از ظرفيت هاي شهرداري ، هلال احمر ، ورزش و جوانان و ساير نهادها بايد استفاده شود. اين پروژه “

وي گفت: ما توصيه مي كنيم كه هلال احمر با تصرف محله ماهلات از يك دوره آموزشي براي دانشجويان استفاده كرده و برنامه هاي مفرحي را براي دانشجويان اجرا كنند.

Image_2021_6_20-17_13_29_747_W9c

حبيبي گفت: “بايد گزارشي در مورد سطح همكاري آژانس ها ارائه شود تا در صورت لزوم هماهنگي بيشتري انجام شود و موانع احتمالي شوراي آموزش برداشته و برطرف شود و ما آماده كمك به انواع ، برنامه هاي جامع و خوب در كرونا. ” كاهش دادن.

وي افزود: موزه فرهنگ يكي از با ارزش ترين مكان هاي علمي و آموزشي استان است كه اين روزها بازديد دانش آموزان از آن ضروري است.

بيان كر ، معاون استاندار قزوين: در اين موزه مي توانيم تاريخ فرهنگ قزوين را به دانش آموزان نشان دهيم و تلاش زيادي توسط آقاي صفايي و همكاران دلسوز فرهنگي وي انجام شده است كه قابل تحسين است.

عكس هاي موزه

حبيبي گفت: موزه فرهنگ كازوين احتمالاً يكي از آن مكانهاي نادر است كه شما از بازديد و مرور 100 ساله تاريخ فرهنگي قزوين خسته نخواهيد شد ، نشاط خوبي پيدا خواهيد كرد ، بنابراين ما به دانشجويان توصيه مي كنيم در تابستان از اين موزه ديدن كنند انجام دادن.

وي اظهار داشت: اميدواريم با مشاركت و همكاري ميراث فرهنگي ، شهرداري ، آموزش و پرورش و خيرين بتوانيم اين موزه را تكميل كرده و براي خدمت به فرهنگيان و دانش آموزان از نواقص آن عبور كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.