۳۰ ساعت سرگرداني مسافران ايراني در فرودگاه روسيه + فيلم

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

۳۰ ساعت سرگرداني مسافران ايراني در فرودگاه روسيه + فيلم

۷ بازديد ۰ نظر

رئيس انجمن خدمات سفر ايران از سردرگمي حدود 3 مسافر ايراني در يك فرودگاه روسيه خبر داد و گفت: “اين مسافران بيش از دو ساعت است كه در فرودگاه گرفتار شده اند و ادعا مي كنند مجوز ورود آنها جعلي است ، و آنها مجاز به ترك نيست. ” حرمت الله رفيعي در توضيح اين …

۳۰ ساعت سرگرداني مسافران ايراني در فرودگاه روسيه فيلم https://majale-rooz.ir/2021/06/۳۰-ساعت-سرگرداني-مسافران-ايراني-در-فرو/ مجله روز Fri, 18 Jun 2021 13:41:52 0000 فرهنگ و هنر https://majale-rooz.ir/2021/06/۳۰-ساعت-سرگرداني-مسافران-ايراني-در-فرو/ رئيس انجمن خدمات سفر ايران از سردرگمي حدود 3 مسافر ايراني در يك فرودگاه روسيه خبر داد و گفت: “اين مسافران بيش از دو ساعت است كه در فرودگاه گرفتار شده اند و ادعا مي كنند مجوز ورود آنها جعلي است ، و آنها مجاز به ترك نيست. ” حرمت الله رفيعي در توضيح اين …

رئيس انجمن خدمات سفر ايران از سردرگمي حدود 3 مسافر ايراني در يك فرودگاه روسيه خبر داد و گفت: “اين مسافران بيش از دو ساعت است كه در فرودگاه گرفتار شده اند و ادعا مي كنند مجوز ورود آنها جعلي است ، و آنها مجاز به ترك نيست. ”

حرمت الله رفيعي در توضيح اين حادثه به مجله روز گفت: “صبح ديروز دو پرواز از تهران به روسيه انجام شد كه يكي از آنها متعلق به شركت هواپيمايي روسي ايرفلوت بود كه 5 مسافر داشت كه ايراني بودند و حوالي ساعت 4 بعد از ظهر: 55 صبح در صبح پنج شنبه “. او در ماه اوت تهران را به مقصد فرودگاه شرميتوا روسيه در روسيه ترك كرد. اگر از ويزاي مسافرتي خود اطمينان نداريد ، شركت هاي هواپيمايي خارجي هرگز به شما اجازه سوار شدن نمي دهند.

وي افزود: حوالي ساعت 7:30 صبح پرواز ايراني با بيش از 3 مسافر به همان مقصد انجام شد. مسافران هر دو پرواز در خارج شدن از فرودگاه با مشكل روبرو بودند. اما پس از سفارت ايران ، كليه مسافران پرواز ايراني پس از چند ساعت تأخير مجاز به خروج از فرودگاه بودند ، اما دو مسافر ايراني پرواز روسيه بيش از 2 نفر در پرواز گرفتار و به تأخير افتاده اند. و به بخشي بدون امكانات منتقل شده اند. آنها به آن دسترسي ندارند ، در حالي كه در ميان آنها دو نوزاد و پير وجود دارد.

وي در مورد دليل بازداشت اين مسافران ايراني گفت: “همه اين مسافران با هوادار هويت و بليط بازي هاي جام اروپا به روسيه سفر كرده اند و هيچكس ساخته يا گزارش نشده است. كار غيرقانوني”. اگر روسيه برخورد سختگيرانه اي با مسافران دارد و حتي اگر شكايتي نيز مطرح شود ، سفارت ايران در روسيه بايد وضعيت شهروندان ايراني را كنترل كند ، در حالي كه در پاسخ به جستجوي آژانس مورد نظر از طريق آنها ، گفت كه در اين سفرها شركت مي كند انتخابات و يك كارمند در فرودگاه گفت كه مسافران با مجوزهاي جعلي آمده اند و آژانس ها را به دليل فروش گشت و گذار و بليط و ارسال مسافر مقصر مي دانند.

وي گفت: اگر سفارت معتقد است كه كار غيرقانوني انجام شده است ، موظف است بر آن نظارت كند. س Ourال ما در سفارت ايران اين است كه از چه حقوقي از شهروندان ايراني خارج از كشور حمايت مي كند كه به آنها اجازه مي دهد در فرودگاه در شرايط نامساعدي زندگي كنند. در ميان مسافران ، زوجيني وجود دارند كه براي ماه عسل خود سفر كرده اند ، اقوام و سالخوردگاني نيز هستند كه به مدت 30 ساعت به هيچ امكاناتي دسترسي نداشته اند.

رفيعي در مورد ادعاي جعل مجوز ورود مسافر گفت: مرز روسيه مدت طولاني است كه به دليل تاج گذاري به پاكستان ، افغانستان ، هند و ايران بسته شده است. همه مسافران با شناسه هوادار روسي حركت مي كنند ، كه مي تواند درخواست شود و غيرقانوني نيست.

وي افزود: اگر امكان مهاجرت غيرقانوني اين افراد از روسيه با شناسه Fan وجود دارد ، سوال اين است كه آيا با ويزا نمي توان اين كار را انجام داد؟ آيا اين شايعه اي در مورد تركيه يا هر كشور ديگري كه نياز به ويزا دارد نيست؟ روسيه خود اين شناسه هوادار و بليط هاي بازي هاي جام اروپا را در دسترس قرار داده است و هر مسافري مي تواند آن را تهيه كند ، چرا با اين شهروند ايراني اينگونه رفتار شده است همه آنها طبق مقررات مجاز روسيه سفر كردند و سفارت ايران بايد از حقوق خود دفاع كند.

رفيعي گفت: آژانس كاري كه اين مسافران از طريق آن فعاليت كرده اند يكي از معتبرترين بازارهاي روسيه است و به طور مداوم فعاليت مي كند و هرگز اعتبار خود را تحت فشار قرار نمي دهد. كساني كه سفر مي كنند هيچ نام و نشاني ندارند.

فيلم زير توسط مسافران گمشده در فرودگاه Shermitova روسيه گرفته شده و در اختيار مجله روز قرار گرفته است.

مرورگر شما از ويدئو پشتيباني نمي كند.

فايل را از اينجا بارگيري كنيد: video / mp4

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.