مشاركت مردم مايه پشتگرمي رئيس جمهوري است

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

مشاركت مردم مايه پشتگرمي رئيس جمهوري است

۷ بازديد ۰ نظر

عليرضا زاكاني پس از حضور در حسينيه جماران و رأي دادن ، در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چرا به نفع آقاي رئيسي كناره گيري كرد؟ وي افزود: من آنچه را كه امام بزرگوار دنبال مي كردند كنار گذاشتم تا در جامعه محقق شود. وي گفت: “بودن يا نبودن ما مشكلي نيست و راه …

مشاركت مردم مايه پشتگرمي رئيس جمهوري است https://majale-rooz.ir/2021/06/مشاركت-مردم-مايه-پشتگرمي-رئيس-جمهوري-ا/ مجله روز Fri, 18 Jun 2021 09:28:08 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/06/مشاركت-مردم-مايه-پشتگرمي-رئيس-جمهوري-ا/ عليرضا زاكاني پس از حضور در حسينيه جماران و رأي دادن ، در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چرا به نفع آقاي رئيسي كناره گيري كرد؟ وي افزود: من آنچه را كه امام بزرگوار دنبال مي كردند كنار گذاشتم تا در جامعه محقق شود. وي گفت: “بودن يا نبودن ما مشكلي نيست و راه …

عليرضا زاكاني پس از حضور در حسينيه جماران و رأي دادن ، در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چرا به نفع آقاي رئيسي كناره گيري كرد؟ وي افزود: من آنچه را كه امام بزرگوار دنبال مي كردند كنار گذاشتم تا در جامعه محقق شود.

وي گفت: “بودن يا نبودن ما مشكلي نيست و راه امام بودن يا نبودن آن مسئله است.” زاكاني افزود: امام 7 معتقد بود كه يكي از آنها اين است كه امام به سنتهاي الهي پايبند است ، اسلام را كامل مي بيند ، حفظ نظام اسلامي را يك واجب مي داند و حمله به اين سيستم را جايز نمي داند. اسلامي به هيچ وجه .

وي گفت: امام اعظم اطاعت از ولي فقيه را اجباري دانست و آن را در كنار ساير نظرات خبره ، نظر كارشناسي ندانست.

زاكاني افزود: “امام به مردم سالاري ديني اعتقاد داشت و خود را خادم مردم مي دانست ، همانگونه كه رهبري خدمتگزار مردم قلمداد مي شود و به نظر من همه مسئولان قدمهاي مردم هستند.”

وي گفت: “برخلاف نظر امام است كه برخي از مقامات زندگي اشرافي داشته اند.” زاكاني افزود: امام انقلاب اسلامي را مقدمه اضطرار دانستند.

وي گفت: “غير از اين موارد ، هرچه پيرو امام باشد يا نباشد ، هر چيز تقليدي است و ما عقب نشيني كرديم تا اين هفت عقيده غالب شود”.

زاكاني در پاسخ به اين سوال كه شما چه توصيه اي به رئيس جمهور منتخب داريد؟ وي گفت: “توصيه من اين است كه از اين مكان پاك ياد بگيريد كه چگونه عظمت امام در اين مكان به دست آمد و روزي آيت الله مشكيني از امام تعريف كرد تا حدي كه امام فرمود” بياييد براي ما انسان باشيم ، “اما امروز ، اگر بعضي از مقامات آن را تعريف نكنند ، از آن متنفرند.

وي افزود: “اين نشان مي دهد آنچه مديريت گفته است در قلب برخي مقامات تأثيري نگذاشته است و ما اميدواريم كه مقامات ما در مسير رشد و تعالي قرار بگيرند و رئيس جمهور منتخب به معناي استقلال و آزادي برسد. atam به دنبال رهبري و اعتماد به مردم. “بعد ، به دنبال معنويت و پيشرفت كشور باشيد.

زاكاني در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا هنگام استعفا به وي قول منصب در دولت داده شده است؟ وي افزود: آنها كاري به اين كار ندارند و من در حال حاضر در بهترين مكان كشور ، مركز تحقيقات مجلس كار مي كنم و بد است كه همه به فكر رفتن منظم به جاي ديگري باشند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا به شما پيشنهاد وزارت داده اند؟ وي افزود: بنده وزارت و رياست جمهوري را كمتر از آنچه يك پسر بسيجي مي خواهد كاهش دهد ، مي دانم.

زاكاني افزود: “من به اين دليل منصوب شده ام كه رئيس جمهور مي تواند تغييرات بزرگي ايجاد كند و پس از رهبري و عالي ترين مقام دوم شخص دوم كشور است و يكي از مشكلات كشور به ويژه در 8 سال گذشته اين است كه آنها به خط امام رسيدند و هيچ كدام را نداشتند.

وي افزود: من اگر مردم خوش شانس بودند و نمي خواستند تا آخر آنجا را ترك كنند ، به صحنه آمدم ، اما من گفته بودم كه انقلاب از مردم مهمتر است و من گفتم اگر شخصي خوش شانس تر باشد ، من به آنها كمك مي كنم.

زاكاني گفت: كساني كه مي دانند چگونه با محاسبات مادي و نوعي معامله رفت و آمد كنند ، در اين دنيا و آينده ضرر مي كنند.

وي در پاسخ به اين س ،ال كه اگر شخصي كه نمي خواهيد رئيس جمهور شود چه واكنشي خواهيد داشت؟ وي افزود: هركسي رأي دهد رئيس جمهور محترم كشور خواهد بود و من از اين پس به او كمك خواهم كرد.

در پاسخ به س responseالي ، زاكاني همچنين تأثير مشاركت مردم در انتخابات را بسيار زياد دانست و گفت ، “مشاركت مردم منبع قدرت داخلي سيستم و انسجام ملي و منبع حمايت از رئيس جمهوري است كه مي خواهد اقدامات قاطع و اصلاح طلبانه. “وي در ريشه كن كردن فساد موفق تر خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.