بازگشت خرگوش هاي دوست داشتني به فيليمو

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

بازگشت خرگوش هاي دوست داشتني به فيليمو

۹ بازديد ۰ نظر

انيميشن هاي ساخته شده بر اساس شخصيت هاي اصلي هميشه در بين مخاطبان بسيار محبوب هستند. از گذشته تاكنون شخصيت هايي مانند ميكي موس ، باگ باني ، شرك ، تويتي و تام و جري توانسته اند طرفداران كارتون هاي جذاب و خنده دار را به خود جلب كنند. كمپاني هاي بزرگ انيميشن سازي مانند …

بازگشت خرگوش هاي دوست داشتني به فيليمو https://majalehirani.ir/2021/بازگشت-خرگوش-هاي-دوست-داشتني-به-فيليمو/ مجله ايراني Thu, 17 Jun 2021 17:30:43 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/بازگشت-خرگوش-هاي-دوست-داشتني-به-فيليمو/ انيميشن هاي ساخته شده بر اساس شخصيت هاي اصلي هميشه در بين مخاطبان بسيار محبوب هستند. از گذشته تاكنون شخصيت هايي مانند ميكي موس ، باگ باني ، شرك ، تويتي و تام و جري توانسته اند طرفداران كارتون هاي جذاب و خنده دار را به خود جلب كنند. كمپاني هاي بزرگ انيميشن سازي مانند …

انيميشن هاي ساخته شده بر اساس شخصيت هاي اصلي هميشه در بين مخاطبان بسيار محبوب هستند. از گذشته تاكنون شخصيت هايي مانند ميكي موس ، باگ باني ، شرك ، تويتي و تام و جري توانسته اند طرفداران كارتون هاي جذاب و خنده دار را به خود جلب كنند.

خرگوشهاي ناز به فيليمو بازگشتند

كمپاني هاي بزرگ انيميشن سازي مانند والت ديزني و پيكسار هميشه دنياي فانتزي شخصيت هاي كارتوني را شناخته اند تا به تخيل ما دامن بزنند و از دنيايي پر از رنگ هاي زيبا لذت ببرند.

اخيراً پيتر خرگوش كه با اولين قسمت خود در سال 2018 توانست بسياري از بينندگان خود را به خود جلب كند ، با ايجاد سري دوم به نام فراري شور و هيجان زيادي در فضاي انيميشن ايجاد كرده است.

فيليمو به عنوان بزرگترين VOD كشور ، با نمايش سري دوم انيميشن پيتر خرگوش ، اين امكان را به مخاطبان خود مي دهد تا اين فيلم جذاب را با كيفيت بالا تماشا كنند.

داستان متحرك Peter the Rabbit 2: Ferrari

“Rabbit Peter 2: Ferrari” يك انيميشن كمدي ماجراجويي به كارگرداني ويل گلوك است و در سال 2021 در استراليا و هند توليد شده است. اين انيميشن دنباله “Peter the Rabbit 2018” است. داستان اين انيميشن از زماني آغاز مي شود كه توماس و اين زوج ازدواج كرده و با پيتر و خانواده اش زندگي مي كنند. پيتر كه از زندگي در باغ خسته شده است ، به يك شهر بزرگ سفر مي كند و در آنجا با شخصيت هايي روبرو مي شود كه در نهايت كل خانواده را به خطر مي اندازد.

درباره كارتون Peter Rabbit 2: Ferrari

Peter Rabbit 2: Ferrari به كارگرداني ويل گلوك قرار است در سال 2021 اكران شود. اين فيلم از استراليا و هند آغاز شده و در ژانر انيميشن و ماجراجويي است. در اين فيلم جيمز كوردن ، اليزابت دبي ، لني جيمز ، مارگو رابي ، امي هورن ، روپرت دگا ، دامنل گليسن ، رز برن ، ديويد اولري و اوين لزلي بازي مي كنند.

خرگوشهاي ناز برمي گردند

سوني پيكچرز تصاوير خنده دار از پيتر خرگوش را نشان مي دهد كه در آن پيتر پس از ترك مزرعه سعي در بازگشت به دوستان و خانواده خود دارد و اتفاقات خنده دار در اين راه اتفاق مي افتد.

خرگوشهاي ناز برمي گردند

جيمز كوردن در نقش پيتر ، ديزني ريدلي در نقش پنبه ، مارگو رابي در نقش فلاپي و راوي ، اليزابت دبيكي در نقش مپس و كالين مودي در نقش بنيامين باني ، صداپيشگي و رز بيرن در نقش B. ، ديمون گليسون در نقش توماس مك گرگور و ديويد اولري. يكي از بازيگران و صداپيشه هاي Peter Rabbit 2: The Runaways. همانند قسمت اول ، ويل گلوك كارگرداني و نويسندگي فيلم نامه Peter Rabbit 2 را بر عهده دارد.

Peter Rabbit در سال 2018 آزاد شد و علي رغم دريافت بررسي هاي متوسط ​​، توانست بيش از 351.2 ميليون دلار در سراسر جهان بفروشد ، از جمله بيش از 115.2 ميليون دلار در آمريكاي شمالي و 236 ميليون دلار در كشورهاي ديگر.

كارگردان پيتر خرگوش ويل گلوك پيش از اين سه فيلم ساخته است كه هر كدام از فيلم هاي مورد علاقه نسل جوان است.

Friends with Benefits يك فيلم كمدي-عاشقانه آمريكايي محصول سال 2011 به كارگرداني ويل گلوك و با بازي جاستين تيمبرليك ، ميلا كونيس و بازيگران ديگر پاتريشيا كلاركسون ، جنا آ مان و ريچارد جنكينز است. فيلمبرداري از 13 ژوئيه 2010 در نيويورك آغاز شد و در سپتامبر همان سال در لس آنجلس ادامه يافت. اين فيلم در 22 ژوئيه 2011 در آمريكاي شمالي منتشر شد.

آني فيلمي است در ژانر موزيكال و كمدي-درام به كارگرداني ويل گلوك.

Like Drinking Water (انگليسي: Easy A) نام يك فيلم كمدي آمريكايي است كه توسط ويل گلوك در سال 2010 ساخته و منتشر شده است. اما استون بازيگر اصلي فيلم است. اين فيلم با الهام از رمان داغ ننگ ساخته شده است. اين فيلم در اوهايو نيز فيلمبرداري شده است.

جيمز كوردن (متولد 22 آگوست 1978) بازيگر ، نويسنده و كمدين انگليسي است. وي بيشتر به خاطر بازي در نمايش Late Night Show CBS با بازي James Corden شناخته شده است. او يكي از بازيگران پيتر خرگوش است.

از جمله فيلم هاي او مي توان به هشت دوست اقيانوس ، سه تفنگدار ، بيست و چهار هفت ، شكلك ، پيتر خرگوش ، به سوي جنگل ، كوتوله ، دوباره شروع (فيلم) و همه يا نه و همچنين گربه ها اشاره كرد.

با كليك بر روي لينك ، پيتر خرگوش را بصورت آنلاين تماشا كنيد: https://www.filimo.com/m/NHvXW/٪D9٪BE٪DB٪8C٪D8٪AA٪D8٪B1_٪D8٪AE٪D8٪B1٪DA ٪ AF٪ D9٪ 88٪ D8٪ B4٪ D9٪ 87

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.