پايان «احضار» تغيير كرد؟/چرا نترسيديم؟!

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

پايان «احضار» تغيير كرد؟/چرا نترسيديم؟!

۸ بازديد ۰ نظر

تهيه كننده “احضار” در پاسخ به سوالي درباره تغيير احتمالي خط نهايي فيلمنامه و نسبت دادن اين مشكل به طولاني شدن روند توليد قسمت آخر ، برجسته كرد: پايان سريال “احضار” در حال توليد است بر اساس سيناپس موجود. در همين حال ، محمودرضا تخشيد درباره تأخير اكران قسمت آخر اين سريال گفت: ما بايد …

پايان «احضار» تغيير كرد؟/چرا نترسيديم؟! https://majale-rooz.ir/2021/05/پايان-احضار-تغيير-كرد؟-چرا-نترسيديم/ مجله روز Mon, 17 May 2021 12:35:10 0000 فرهنگ و هنر https://majale-rooz.ir/2021/05/پايان-احضار-تغيير-كرد؟-چرا-نترسيديم/ تهيه كننده “احضار” در پاسخ به سوالي درباره تغيير احتمالي خط نهايي فيلمنامه و نسبت دادن اين مشكل به طولاني شدن روند توليد قسمت آخر ، برجسته كرد: پايان سريال “احضار” در حال توليد است بر اساس سيناپس موجود. در همين حال ، محمودرضا تخشيد درباره تأخير اكران قسمت آخر اين سريال گفت: ما بايد …

تهيه كننده “احضار” در پاسخ به سوالي درباره تغيير احتمالي خط نهايي فيلمنامه و نسبت دادن اين مشكل به طولاني شدن روند توليد قسمت آخر ، برجسته كرد: پايان سريال “احضار” در حال توليد است بر اساس سيناپس موجود. در همين حال ، محمودرضا تخشيد درباره تأخير اكران قسمت آخر اين سريال گفت: ما بايد توليد آثار را تسريع كنيم تا آنها را به پخش پروژه ها برسانيم.

تهيه كننده سريال “احضار” در گفت وگو با مجله روز ، دليل وقفه در انتقال قسمت آخر سريال را توضيح داد: آقاي افخمي يكي از مشكلاتي را كه باعث شده قسمت آخر به موقع منتشر نشود ، توضيح داد. وقتي با تاجي برخورد كرديد كه به عوامل شما وارد مي شود ، بايد چندين عامل را قرنطينه كنيد ، مكان ، بازيگران و متني را كه در حال فيلمبرداري است جايگزين كنيد و غيره. همه اينها باعث كندي توليد مي شود ، كه چندين بار در طول توليد براي ما اتفاق افتاد.

بازيگران “احضار” اكنون تاج ندارند

تخشيد همچنين در مورد آلودگي برخي از بازيگران “دعوت” در كرونا و سوال برخي از مخاطبان مجله روز درباره حضور در يك برنامه زنده تلويزيوني در روز عيد فطر در اين شرايط توضيح داد: اين بدان معني نيست كه همه اكنون بيمار هستند ، اما آنها در طول سريال بيمار شده و خوب شدند. اما فرض كنيد قلم زن ما ، آقاي احمدي ، هم اكنون از بيماري رنج مي برد.

به تدريج ، لايه هاي منفي “دعوت” از بين رفت

تهيه كننده “احضار” نيز به كيفيت اين سريال و انتقادي كه وارد شده اعتقاد دارد: “همه چيز بي عيب نيست”. اين سريال نيز خالي از اشكال نبود اما به هر حال از ابتداي پخش با پيشرفت سريال ، حرفه اي بودن و منظم بودن تنظيمات ثابت شد. لايه هاي منفي حذف شدند و نظرات بهبود يافت.

سوژه هاي متعالي به ماه رمضان پاسخ مي دهند

وي در پاسخ به اينكه آيا او به توليد يك سريال متعالي برمي گردد؟ وي اظهار داشت: اگر موضوع و داستان جالب است ، حتماً. مخاطبان به اين ژانر علاقه مند هستند و من فكر مي كنم توليد سريال هايي از اين دست خوب است. اگر به دنبال مضامين و مطالب مربوط به ماه مبارك رمضان بگرديم ، مضامين متعالي بيشتر از نظر مضموني مربوط به اين ماه هستند و فقط با نشان دادن سفره افطار يا سحر از مضامين پرداخته شده در اين ماه از نظر شكل و ظاهر م effectiveثر هستند.

برخي هنوز هم مي گويند ما نمي ترسيديم!

اين تهيه كننده درباره واكنش برخي از مخاطبان به صحنه هاي “تماس” و اين ترسناك نبود ، گفت: انتقادي ترين نظر ما در دو يا سه قسمت اول اين بود كه ، براساس اعلاميه پخش آن ، مخاطب فكر كرد اين نوعي وحشت بود. ” اما وقتي كار پخش شد ، آنها آن را به روشي ديگر پيدا كردند. تاكنون بيشتر انتقادهايي كه مطرح شده اين است كه چرا “تماس” آنطور كه بايد ترسناك نيست. چرا اگر ترسيده ايد بيش از 14 ضربه بزنيد؟ اگرچه واقعيت اين است كه از ابتدا ما به دنبال وحشت و ارعاب نبوديم و افراد بالاي 14 سال كه لمس مي كرديم عمدتا به دليل تماس روح و روان و مسائل مربوط به آن بود كه ممكن است براي برخي از خانواده ها يا برخي از سنين مناسب نباشد. بنابراين نتيجه مثبت است 14 ما اين كار را بر اساس موضوع و موضوع انجام داديم ، نه ترس. به عنوان مثال ، در فيلم هاي خارجي كه در برخي از آثار مثبت 14 ديده مي شود ، گاهي از ترس است و گاهي از مضمون. بنابراين ، عنصر ترس نبايد اشتباه گرفته شود. اين فقط يك هشدار بود. اما متأسفانه برخي افراد آنچه را كه گفتند ما از آن ترسي نداريم تكرار مي كنند.

بازيگران جديد يكي از انتقادات اوليه بود

تخشيد درباره خطر استفاده از بازيگران جديد در سريال “تماس” نيز گفت: بازيگران جديد پس از دو يا سه قسمت اول نظرات خوبي دريافت كردند و عملكرد آنها كمتر مورد انتقاد قرار گرفت. در ابتدا تماشاگران جبهه گرفتند زيرا اين بازيگران اولين نمايش او بودند و آنها را نمي شناختند. اين يكي از انتقادات اوليه بود و به تدريج كمرنگ شد و حتي برخي از منتقدان نمايش حضور اين گروه از بازيگران را مزيت احضار دانستند.

شكاف هاي تلويزيون زير ذره بين

اين تهيه كننده گفت كه مخاطبان تلويزيون در همه كشورها ديگر مانند گذشته نيستند و با كمك فضاي مجازي به راحتي مي توانند شكاف ها و مشكلات را تشخيص دهند: “تم ها و متن ها بايد با دقت بيشتري و در توليد آن انتخاب شوند”. غرق. با برنامه ريزي و آينده نگري ، از عجله در توليد آثار براي رساندن آنها به پخش پرهيز كرد.

مشكلات اصلي سريال ماورايي چيست؟

در پايان ،خشيد تجربه ساخت سريال هاي متعالي براي تلويزيون را تشريح كرد: يكي از مشكلات اصلي كارهاي استعلايي ، نگرش آنها به دين و عقايد ديني و فرهنگي آنهاست. يعني وقتي مي خواهيد يك سريال استعلايي با موضوع شيطان يا يك فرشته يا يك شبح بسازيد ، ابتدا بايد ببينيد كه در اين بحث متون ديني ما به چه چيزي نگاه مي كنند. در نتيجه ، نويسنده بايد اشراف و تحقيقات زيادي در مورد آن داشته باشد. اين يكي از مشكلاتي است كه بسياري از افراد نمي توانند به راحتي به آن وارد شوند و بنابراين با آسيب و واكنش هاي منفي روبرو مي شوند. در مرحله دوم ، نويسنده بايد بتواند اين مطالب تحقيق شده را از طريق يك داستان جالب براي مخاطبان به تصوير بكشد ، اين مرحله دشوارتر از مرحله اول است ، يعني بررسي. يكي از ويژگي هاي مثبت عليرضا افخمي (مدير تماس) اين است كه او اين كار را به خوبي انجام مي دهد.

به گزارش مجله روز ، سريال “احضار” در شب هاي ماه رمضان از شبكه اول سيما پخش مي شد و قسمت پاياني اين مجموعه جمعه اين هفته با وقفه پخش مي شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.