بررسي روانشناختي حادثه قتل يك كارگردان به دست پدرومادرش

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

بررسي روانشناختي حادثه قتل يك كارگردان به دست پدرومادرش

۷ بازديد ۰ نظر

اگرچه قتل يك جرم بزرگ است ، اما ارتكاب آن توسط نزديكان شما بسيار تكان دهنده و باورنكردني است. پس از قتل يك مدير توسط پدر و مادرش ، يك روانشناس علل رواني چنين حوادثي را بررسي كرد. سارا گلستاني در مصاحبه با مجله ايراني وي در اين باره گفت: چنين رفتاري مي تواند نشانه …

بررسي روانشناختي حادثه قتل يك كارگردان به دست پدرومادرش https://majalehirani.ir/2021/بررسي-روانشناختي-حادثه-قتل-يك-كارگردا/ مجله ايراني Mon, 17 May 2021 15:05:26 0000 رويدادها https://majalehirani.ir/2021/بررسي-روانشناختي-حادثه-قتل-يك-كارگردا/ اگرچه قتل يك جرم بزرگ است ، اما ارتكاب آن توسط نزديكان شما بسيار تكان دهنده و باورنكردني است. پس از قتل يك مدير توسط پدر و مادرش ، يك روانشناس علل رواني چنين حوادثي را بررسي كرد. سارا گلستاني در مصاحبه با مجله ايراني وي در اين باره گفت: چنين رفتاري مي تواند نشانه …

اگرچه قتل يك جرم بزرگ است ، اما ارتكاب آن توسط نزديكان شما بسيار تكان دهنده و باورنكردني است. پس از قتل يك مدير توسط پدر و مادرش ، يك روانشناس علل رواني چنين حوادثي را بررسي كرد.

سارا گلستاني در مصاحبه با مجله ايراني وي در اين باره گفت: چنين رفتاري مي تواند نشانه جنون باشد ، براي لحظه اي حجم خشم و هيجان از نقطه جوش بالا رفته و او كنترل خود را از دست مي دهد.

اين روانشناس ادامه داد: اما از علل جنون مي توان فهميد كه وقتي افراد در زندگي خود خشم سركوب شده زيادي دارند يا از خودگذشتگي زيادي دارند ، از اين موارد رنج مي برند. در موارد ديگر ، آنها حتي حقوق خود را از دست مي دهند و خواسته هاي خود را بيان نمي كنند و خواسته هاي خود را دنبال نمي كنند. وقتي مردم اين كارها را انجام مي دهند ، ديگران بستگان و جامعه خود را مديون خودشان هستند.

وي گفت: وقتي حجم اين عصبانيت به اوج خود برسد ، مي تواند منجر به رفتار جنون آميز شود.

گلستاني گفت: با توجه به مواردي كه در كودك كشي اتفاق مي افتد ، مي توان گفت كه اين نشانه اختلال خلقي ناشي از افسردگي ، اضطراب و اختلالات روانشناختي است كه به آنها توجه نشده است.

اين روانشناس افزود: در چنين مواردي بايد از رفتارهاي فوري پرهيز كرد و به دنبال راه حل هاي جايگزين براي مسئله بود. در غير اين صورت چنين اتفاقي كه در رفتار والدين يك كارگردان سينما با فرزندشان شاهد بوديم منتفي نيست.

به گزارش مجله ايراني ، جسد مثله شده “بابك هورامدين” كارگردان فيلم روز گذشته در يك سطل آشغال در شهر اكباتان پيدا شد و در جريان تحقيقات ، والدين اين كارگردان به قتل اعتراف كردند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.