مسير طولاني طارمي از خليج فارس تا ليگ قهرمانان

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

مسير طولاني طارمي از خليج فارس تا ليگ قهرمانان

۱۴ بازديد ۰ نظر

Planet Football در مورد مسير دشوار طارمي از ليگ هاي ايران و قطر تا رسيدن به بالاترين سطح فوتبال جهان نوشت. به گزارش مجله روز و به نقل از Football Planet ، مهدي طارمي ، پديده بوشهري فوتبال ايران ، به تدريج در فوتبال اروپا پيدا شده است. او كه به ايرانجوان معرفي شد و …

مسير طولاني طارمي از خليج فارس تا ليگ قهرمانان https://majale-rooz.ir/2021/03/مسير-طولاني-طارمي-از-خليج-فارس-تا-ليگ-قه/ مجله روز Wed, 17 Mar 2021 12:37:15 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/03/مسير-طولاني-طارمي-از-خليج-فارس-تا-ليگ-قه/ Planet Football در مورد مسير دشوار طارمي از ليگ هاي ايران و قطر تا رسيدن به بالاترين سطح فوتبال جهان نوشت. به گزارش مجله روز و به نقل از Football Planet ، مهدي طارمي ، پديده بوشهري فوتبال ايران ، به تدريج در فوتبال اروپا پيدا شده است. او كه به ايرانجوان معرفي شد و …

Planet Football در مورد مسير دشوار طارمي از ليگ هاي ايران و قطر تا رسيدن به بالاترين سطح فوتبال جهان نوشت.

به گزارش مجله روز و به نقل از Football Planet ، مهدي طارمي ، پديده بوشهري فوتبال ايران ، به تدريج در فوتبال اروپا پيدا شده است. او كه به ايرانجوان معرفي شد و با پرسپوليس قهرمان ليگ ايران شد و بهترين گلزن ليگ برتر شد ، اكنون يك ستاره ليگ پرتغال ، يا بهتر بگوييم ، يك سوپراستار و آينده اي روشن است. منتظر چند سال آينده است.

در اولين حضور طارمي در پرتغال ، او عملكرد خوبي در ريو آوي كسب كرد و بهترين گلزن تيم شد. مربي كارلوس كارواخال مي دانست بازيكن خاصي در دست دارد ، بنابراين از كي روش براي متقاعد كردن طارمي براي پيوستن به پورتو تشكر كرد.

طارمي خيلي زود ارزش هاي خود را نشان داد. وي در ليگ 18 گل به ثمر رساند و بهترين گلزن در پرتغال شد. وي ريو آوي را به مقدماتي ليگ اروپا برد و قهرمان پورتو شد.

از سال جديد ، طارمي در 14 بازي هشت گل و چهار پاس گل داده است. اولين گل پورتو به يوونتوس در ليگ قهرمانان اروپا با فشار بر دفاع يوونتوس مشخص شد.

اين گل باعث شد تا او اولين ايراني باشد كه در پلي آف ليگ قهرمانان اروپا گلزني مي كند و بهترين پاداش براي همه تلاش هايش است. همانطور كه اخيراً گفت: اگر كارم را در پورتو به پايان برسانم ، مي توانم بگويم كه به آرزوي خود رسيده ام.

متاسفانه طارمي به دليل كارت زرد غير ضروري در بازي دوم در تورين اخراج شد. او مي تواند براي بازگشت به مرحله يك چهارم نهايي در ليست خود باشد.

طارمي با نمايش هاي خود در خيابان ريو و پورتو نه تنها توجه ها را به خود جلب كرده بلكه آخرين تيم هاي پرتغالي را نيز به خريد بازيكنان ايراني متقاعد كرده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.