ورود پليس به بازار مرغ / دستگيري ۸ دلال

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

ورود پليس به بازار مرغ / دستگيري ۸ دلال

۷ بازديد ۰ نظر

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دخالت پليس در پرونده نگهداري و فروش مجدد مرغ خبر داد و گفت از روز گذشته هشت كارگزار بزرگ دستگير شده اند. سردار حسين رحيمي در مصاحبه با مجله ايراني ، وي در اين رابطه گفت: پس از نوسانات قيمت گوشت مرغ و كمبود در برخي مناطق ، پليس روز …

ورود پليس به بازار مرغ / دستگيري ۸ دلال https://majalehirani.ir/2021/ورود-پليس-به-بازار-مرغ-دستگيري-۸-دلال/ مجله ايراني Mon, 15 Mar 2021 13:55:32 0000 رويدادها https://majalehirani.ir/2021/ورود-پليس-به-بازار-مرغ-دستگيري-۸-دلال/ فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دخالت پليس در پرونده نگهداري و فروش مجدد مرغ خبر داد و گفت از روز گذشته هشت كارگزار بزرگ دستگير شده اند. سردار حسين رحيمي در مصاحبه با مجله ايراني ، وي در اين رابطه گفت: پس از نوسانات قيمت گوشت مرغ و كمبود در برخي مناطق ، پليس روز …

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دخالت پليس در پرونده نگهداري و فروش مجدد مرغ خبر داد و گفت از روز گذشته هشت كارگزار بزرگ دستگير شده اند.

سردار حسين رحيمي در مصاحبه با مجله ايراني ، وي در اين رابطه گفت: پس از نوسانات قيمت گوشت مرغ و كمبود در برخي مناطق ، پليس روز گذشته وارد اين موضوع شد و به طور مشخص آن را در دستور كار خود قرار داد كه طي آن مشخص شد چندين دلال باعث ايجاد نوساناتي در قيمت عرضه مرغ و چرخه توزيع را مختل كرد.

وي با اشاره به شناسايي اين دلالان گفت: با هماهنگي قضايي ماموران هشت عمليات از اين دلالان را در عمليات جداگانه دستگير كردند.

فرمانده پليس تهران بزرگ با بيان اينكه اين دلالان مرغ زنده را از مرغداران با قيمت بسيار پايين خريداري كرده و با قيمت بالايي به فروش مي رسانند ، افزود: اين مشكل باعث شده قيمت مرغ در برخي مناطق كمياب و گران شود.

رحيمي با بيان اينكه اين هشت متهم پس از تشكيل پرونده قضايي به مراجع قضايي معرفي شده اند ، گفت: پليس تا پايان ماه مارس و پايان ماه نوروز منطقه را رصد مي كند و در صورت لزوم با دلالان و سودآوري ها برخورد مي كند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.