آراد پودر برترين توليد كننده پودر ماهي كليكا

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

آراد پودر برترين توليد كننده پودر ماهي كليكا

۱۷۲ بازديد ۰ نظر

پودر ماهي كيلكا محصول جامد فرآوري شده اي ست كه از آبگيري، پختن، جداسازي، خشك كردن و آسياب ماهي كيلكا بدست مي‌آيد. و با درصدهاي متفاوت درتوليد طعام دام و طيور و خوراك آبزيان به كار گرفته مي شود .

پودر ماهي كيلكا از ماهي كيلكا كه داراي جثه‌ي بسيار كوچك (به طول متوسط ۷ تا ۱۰ سانتي‌متر و وزن ۷ تا ۱۰ گرم) مي باشد توليد مي شود . و همچنين اين نوع ماهي ها در طي روز به طور دسته جمعي متراكم يافت مي شود و با تاريك شدن هوا متفرق مي گردند.اين نوع ماهي در عمق مشخص ۶ تا ۳۰ متري آب زندگي كرده و كم كم از اين عمق تجاوز مي‌نمايد؛ ميانگين طول عمر آن 5 سال مي باشد.

از نظر تاريخي ، روش هاي فرآوري ماهي كه براي مصرف انسان مورد استفاده قرار مي گرفته است: تازه ، كنسرو شده ، منجمد ، دودي يا كم آب است - همه آنها به عنوان يك ماده غذايي كامل استفاده مي شود نه به عنوان يك عنصر در غذاهاي ديگر. بعلاوه ، صنعت ماهيگيري صنعتي در آنجا وجود دارد كه ماهي كامل و فرآورده هاي حاصل از فرآوري ماهي پخته و كم آب شده و محصولي به نام پودر ماهي تشكيل مي شود كه براي خوراك دام ، غذاي حيوانات خانگي و خوراك ماهي استفاده مي شود.

منبع: https://en.wikipedia.org/wiki/Fish_meal

بررسي خريد پودر ماهي كيلكا

براي خريد پودر ماهي كيلكا يكي‌از مولفه‌هاي اساسي كيفيت و قيمت است چنانچه شما قصد خريد پودر ماهي كيلكا به طور عمده و با قيمت بسيار مناسب از كارخانه توليدي پودر داريد شركت آراد پودر يكي از بهترين توليد كننده پودر ماهي و مرجع خريد پودر ماهي كيلكا درجه يك و صادراتي در ايران است. اين مجموعه با بهره گيري از بهترين متخصصين توليدكننده پودر ماهي كيلكا و همينطور با دارا بودن بهترين و به روز ترين دستگاه هاي پيشرفته روز دنيا در حوزه توليد پودر ماهي با كيفيت ترين و بهترين محصول هاراتوليد مي كند .

فروش پودر كيلكا در شركت آراد

شركت آراد پودر يكي از شايسته ترين منبع هاي فروش پودر ماهي كيلكا در ايران است ولي شركتهاي بسيار متعددي تحت عنوان شركت فروش پودر ماهي كيلكا در ايران در درحال حاضر فعاليت مي‌كنندكه اكثر شركتهاي فروش پودر ماهي در ايران خود واسطه هاي بازار از توليد كننده ها هستند كه فروش پودر كيلكا را با قيمت بسيار مناسب و كيفيت بسيار مطلوب انجام مي‌دهند .جهت عقد قرارداد با شركت آراد پودر همين امروز با مدير فروش اين مجموعه تماس حاصل نماييد.خط توليد پودر ماهي اين شركت توليدكننده روزانه ۱۰ تا ۵۰ تن پودر ماهي كيلكا درجه يك و صادراتي براي مصرف داخل و خارج از كشور مي‌باشد كه دارنده بهترين آناليز پودر ماهي است .

 قيمت پودر كيلكا در آراد پودر

يكي از بهترين مولفه هاي بازار خريد و فروش عمده پودر ماهي كيلكا قيمت آن است كه بسياري از خريداران اين نوع پودر براي عقد قرارداد قيمت پودر ماهي براي آن‌ها بسيار مهم است. قيمت پودر ماهي كيلكاي شركت آراد پودر بسيار مناسب تر و ارزان تر از ساير كارخانه هاي توليدي در ايران و خاورميانه است كه قيمت پودر ماهي كيلكا را بسيار گران تر نسبت به همه شركت‌ها به فروش مي رسانند. قيمت هاي فروش و قيمت هاي خريد انواع پودر ماهي در شركت آراد پودر بسيار مناسب تر و ارزان تر از كليه شركت‌ها و واسطه‌هاي بازار بزرگ پودر ماهي كيلكا در ايران و خاورميانه است

آناليز و تحليل پودر ماهي كيلكا

بسياري از خريداران عمده در ايران و حتي خارج از ايران در مرزهاي بين المللي به‌دنبال آناليزو تحليل پودر ماهي كيلكا هستند در واقع آناليز پودر ماهي نشان دهنده درجه كيفيت و پروتئين و چربي و رطوبت به كار رفته در پودر ماهي كيلكا است . چنانچه شما نيز به دنبال خريد عمده اين نوع پودر ماهي هستيد پس آناليز آن براي شما بسيار اساسي و مهم مي باشد. و بايستي بر روي كيفيت و آناليز پودر كيلكا كه مورد نياز شما است دقت هاي لازم را داشته باشيد.

بسياري از شركت هاي توليدي پودر كيلكا در توليد هايي كه دارند آناليز پودر كيلكا آنها از درجه كيفي بسيار پاييني برخوردار است. ولي آناليز پودر ماهي كيلكا شركت آراد پودر  با كيفيت ترين و بهترين آناليز پودر ماهي در ايران و خاورميانه است .

كاربردها و موارد استفاده از پودر ماهي كيلكا

كاربردهاي اين محصول بيشتر در كارخانه  هاي توليد طعام دام، توليد طعام طيور،  توليد طعام آبزيان، كارخانه توليد غذا ميگو، تهيه كودهاي درختي است .

پودر ماهي كيلكا براي طعام طيور: اكنون اين محصول در صنعت مرغداري كه دومين صنعت كشور ميباشد، مصرف فراواني داشته و حدود ۱۲-۶ درصد از ماده تشكيل دهنده دانه مرغ را شامل ميشود .

پودر كيلكا براي طعام دام

پودر كيلكا براي خوراك گاو

پودر ماهي كيلكا براي غذاي ماهي: طبق آمارها در سال‌هاي اخير با گسترش پرورش آبزيان، پودر و روغن ماهي به عنوان افزودني‌هاي غذاي آبزيان مورد استفاده قرار مي گيرند .

  • پودر كيلكا براي غذاي ميگو
  • پودر كيلكا براي كود درخت

بررسي تركيبات ماهي كيلكا

تركيب ماهي كيلكا نيز مثل بقيه ماهي‌ها از آب، پروتئين، چربي، ويتامين و مواد معدني ساخته شده كه به طور مختصر توضيح داده مي شود :

آب: در تركيب ماهي كيلكا ميزان آب حدود ۷۵ – ۷۳ درصد وزن ماهي را تشكيل مي دهد.

پروتئين: از نظر ارزش غذايي، پروتئين عمده‌ترين قسمت بافت‌هاي ماهي‌ است. ضريب جذب پروتئين ماهي كيلكا بالا و برابر ۹۶ درصد است .

چربي: نوسان چربي در گونه و فصول متفاوت سال به مراتب بيشتر از ديگر مواد تشكيل دهنده‌ي ماهي‌هاي ديگر است و درصد آن در ماهي كيلكا ۲/۸ ميباشد. هضم چربي ماهي كيلكا سريع و از لحاظ اسيدهاي چرب غيراشباع غني است .

ويتامين‌ها: ماهي كيلكا منبع عمده‌اي از ويتامين‌هايA ، B ، E ، D و K است .

معرفي انواع ماهي كيلكا

ماهي كيلكا قبل از تاريك شدن هوا صيد مي‌شود و به صورت معمول ميزان صيد در هر نوبت دربين ۲۰۰ تا ۳۰۰ كيلوگرم است. فصل صيد ماهي كيلكا از اواخر خرداد ماه شروع ميشود و تا پايان اسفند ادامه دارد. ماهي كيلكا علي‌رغم جثه‌ي كوچك خود، از لحاظ قيمت و تركيب مواد غذايي در رديف مابقي ماهي‌ها  است و حتي‌د‌ر برخي از موارد پودر ماهي كيلكا نسبت به گوشت قرمز داراي مزيت و برتري بيشتري است و ناگفته نماند كه اين نوع ماهي انواع مختلفي دارد كه در ذيل شرح داده شده است :

  • ماهي كيلكا چشم درشت : ميانگين طول چنگالي ماهي كيلكاي چشم درشت به صورت كلي نر و ماده 8/8± 2/119 ميليمتر، حداقل و حداكثر طول آن 5/77 و 5/147 ميليمتر بوده است . طي سال هاي 1385 الي 1387 بتدريج از فراواني اين گونه در كمتر از 2 سال كاهش يافته كه به عبارتي جمعيت ماهي كيلكا چشم درشت بشدت آسيب ديده است .
  • ماهي كيلكا آنچوي : كيلكاي آنچوي از ماهيان گرما دوست است و ساكن جنوب درياي خزر مي باشد كه در درجه حرارت آب بين 28 الي 5/4 درجه سانتي گراد پراكنش دارد و نسبتاً هرگز به قسمت شمالي درياي خزر مهاجرت نمي كند. اين گونه در فواصل دور از ساحل زندگي مي كند و معمولا نزديك ساحل نمي‌شود و در حدود 3 سالگي بالغ مي‌شود .
  • ماهي كيلكا معمولي : كيلكا معمولي در طول روز به طور گله متراكم يافت مي شود و با تاريك شدن هوا متفرق ميگردند. براي صيد قبل از تاريك شدن هوا با استفاده از دستگاه ماهي ياب عمليات تعقيب گله‌هاي ماهي كيلكا انجام مي شود .

شركت آراد پودر  يكي‌از شركت‌هاي فعال در ارائه پودر ماهي كيلكا ميباشد اين شركت آمادگي ارائه تحويل سريع و قابليت و امكان صادرات و ارسال به كليه استان‌هاي ايران را دارد. تركيب شيوه‌هاي سنتي و تكنولوژي‌هاي روز دنيا، قابليت توليد تناژ بالا از ديگر مزيت هاي اين شركت است . اين شركت با مجوز فعاليت با مناسب‌ترين قيمت محصولات خود را به فروش مي رساند.

 

لطفا جهت خريد محصول كليك كنيد 

 

نشاني دفتر مركزي : تهران ، فلكه اول تهرانپارس ، خيابان اميري طائمه ، پلاك نود و هشت ، واحد شش

نشاني كارخانه : تهران ، شهرك صنعتي خاوران ، سايت فن آوران

پست الكترونيك : info@podremahi.ir

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.