تفاهم ايران و قطر بر گسترش همكاري‌ها در صنعت حمل‌ونقل

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

تفاهم ايران و قطر بر گسترش همكاري‌ها در صنعت حمل‌ونقل

۲۴ بازديد ۰ نظر

با توجه به پايگاه داده مجله روز ، به گزارش وب سايت خبري وزارت راه و شهرسازي ، محمد اسلامي وزير راه و شهرسازي روز دوشنبه با جاسم بن سيف السولاتي وزير حمل و نقل قطر ديدار و بر لزوم گسترش همكاري ها تأكيد كرد در زمينه حمل و نقل اسلامي با تأكيد بر موضوعات …

تفاهم ايران و قطر بر گسترش همكاري‌ها در صنعت حمل‌ونقل https://majale-rooz.ir/2021/02/تفاهم-ايران-و-قطر-بر-گسترش-همكاري‌ها-د/ مجله روز Mon, 15 Feb 2021 20:48:21 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/02/تفاهم-ايران-و-قطر-بر-گسترش-همكاري‌ها-د/ با توجه به پايگاه داده مجله روز ، به گزارش وب سايت خبري وزارت راه و شهرسازي ، محمد اسلامي وزير راه و شهرسازي روز دوشنبه با جاسم بن سيف السولاتي وزير حمل و نقل قطر ديدار و بر لزوم گسترش همكاري ها تأكيد كرد در زمينه حمل و نقل اسلامي با تأكيد بر موضوعات …

با توجه به پايگاه داده مجله روز ،

به گزارش وب سايت خبري وزارت راه و شهرسازي ، محمد اسلامي وزير راه و شهرسازي روز دوشنبه با جاسم بن سيف السولاتي وزير حمل و نقل قطر ديدار و بر لزوم گسترش همكاري ها تأكيد كرد در زمينه حمل و نقل

اسلامي با تأكيد بر موضوعات مشترك فرهنگي و مرزي بين دو كشور ، گفت: “اين يك واقعيت است كه ما فرصت ها و دلايل زيادي براي گسترش همكاري بين دو كشور داريم.”

وي با بيان اينكه مهرباني و دوستي در قلب مردم ايران و مسئولان وجود دارد ، افزود: “اين مشتركات موضوعاتي نيستند كه همه بتوانند به راحتي از آن عبور كنند يا مي خواهند تغيير دهند.”

وي ادامه داد: آمريكايي ها بيش از 40 سال است كه كشور ما را آزار مي دهند ؛ اما اين محاصره براي ما استرس آور و خسته كننده بود ، اما باعث پيشرفت در همه زمينه ها شد.

وي افزود: با توجه به تجربه كشورمان در اين دوره از تحريم ها ، اين فرصت را داريم كه اين دستاورد را در خدمت همسايگان خود قرار دهيم.

وزير راه و شهرسازي با تشكر از دولت قطر براي همكاري با ايران در روزهاي دشوار شيوع تاج ، گفت: قطر نه تنها پروازها را در دوره تاج متوقف نكرد بلكه در بسياري از مسائل به ايران كمك كرد و آن اين است كه در تاريخ روابط دوجانبه. “اين كشور دوام خواهد داشت.

اسلامي افزود: ما از هرگونه تفاهم و همكاري با دولت قطر در زمينه حمل و نقل استقبال مي كنيم و معتقديم كه اين همكاري مي تواند براي هر دو ملت ايران و قطر و براي همه كشورهاي منطقه مثمر ثمر واقع شود.

وي گفت: ايران به همه فرهنگ ها و مذاهب تعلق دارد ، بنابراين وحدت عرب ، بلوچ ، تركمن ، آذري و ساير اقوام در اين كشور وجود دارد و همه آنها تركيبي سازگار تشكيل مي دهند.

ال سيتي همچنين از اين نشست استقبال كرد و از وزير راه و شهرسازي دعوت كرد تا از قطر بازديد كند تا از پروژه هاي فعال و در دست ساخت كشور در زمينه حمل و نقل بازديد كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.