واكسيناسيون همه ايراني‌ها تا پايان سال۱۴۰۰

به بروزترين وبلاگ جامع گردشگري خوش آمديد

واكسيناسيون همه ايراني‌ها تا پايان سال۱۴۰۰

۲۴ بازديد ۰ نظر

با توجه به پايگاه داده مجله روز ، عليرضا رئيسي ، در برنامه اصلي امشب در مجله روز ، مطابقت با پروتكل ها را برجسته كرد و گفت: “انتظار مي رود كه تا پايان ماه مارس 1.3 ميليون نفر در شمال كه كادر پزشكي و افراد آسيب پذير هستند را واكسينه كنيم.” سخنگوي ستاد ملي …

واكسيناسيون همه ايراني‌ها تا پايان سال۱۴۰۰ https://majale-rooz.ir/2021/02/واكسيناسيون-همه-ايراني‌ها-تا-پايان-سا/ مجله روز Sat, 13 Feb 2021 20:28:17 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/02/واكسيناسيون-همه-ايراني‌ها-تا-پايان-سا/ با توجه به پايگاه داده مجله روز ، عليرضا رئيسي ، در برنامه اصلي امشب در مجله روز ، مطابقت با پروتكل ها را برجسته كرد و گفت: “انتظار مي رود كه تا پايان ماه مارس 1.3 ميليون نفر در شمال كه كادر پزشكي و افراد آسيب پذير هستند را واكسينه كنيم.” سخنگوي ستاد ملي …

با توجه به پايگاه داده مجله روز ،

عليرضا رئيسي ، در برنامه اصلي امشب در مجله روز ، مطابقت با پروتكل ها را برجسته كرد و گفت: “انتظار مي رود كه تا پايان ماه مارس 1.3 ميليون نفر در شمال كه كادر پزشكي و افراد آسيب پذير هستند را واكسينه كنيم.”

سخنگوي ستاد ملي تاج گفت: “در سال 1400 3 تا 4 ماه طول مي كشد تا اولين واكسن توليد شود ، واكسن پاستور. با توليد صنعتي و توليد 10 تا 15 ميليون دوز در ماه ، امكان صادرات وجود دارد. آي تي. “

رئيسي گفت: “واكسيناسيون 70٪ از جمعيت جهان به 10 ميليارد دوز واكسن نياز دارد.” “واكسيناسيون جهاني در جهان بيش از يك سال طول خواهد كشيد ، زيرا توليد اين مقدار واكسن و تزريق آن امكان پذير است ، بنابراين پروتكل ها هنوز هم مورد نياز هستند.” با دقت مشاهده كنيد.

وي با اشاره به موفقيت در مرحله اول طرح شهيد سليماني و انطباق كامل با پروتكل ها ، گفت: “تاكنون 9 نفر آلوده به ويروس جهش انگليسي در كشور شناسايي شده اند كه 7 نفر آنها در تهران ، يك نفر در اهواز و كسي در آبيك قزوين بود.

دكتر رئيسي با اشاره به احتمال شيوع ويروس كرون انگليس در كشور گفت: ويروس جهش يافته انگليس بسيار مسري است و جوانان را نيز آلوده مي كند و تنها راه درمان آن رعايت دقيق پروتكل ها است. “سلامتي زيرساخت ها نيز متوقف شده و نخست وزير مجبور به اعمال تعطيلات و محدوديت هاي گسترده شده است.

سخنگوي ستاد ملي آنتي كرونا افزود: “قبل از اينكه به دنبال نوع ويروس و رفتار آن برويم ، بايد مراقب رفتار خود باشيم. در خوزستان اين افزايش به دليل كاهش مطابقت پروتكل به 20٪ است.”

دكتر رئيسي با اشاره به افزايش تعداد شهرهاي نارنجي به 39 شهر ، گفت: اگر رعايت پروتكل ها كاهش يابد ، قله چهارم قطعاً اتفاق مي افتد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.