سخنگوي ناجا بر لزوم تعيين و اعلام نقش همه دستگاه ها در اين سرقت تأكيد كرد. سردار مهدي حاجيان در مصاحبه با مجله روز ، وي در مورد ادامه اردوگاه مبارزه با سرقت گفت: حوزه سرقت ها در استان ها توسط استاندار هدايت مي شود و فرماندهي انتظامي استان دبير آن است ، دستگاه ها …

تاكيد بر مشخص شدن سهم دستگاه‌ها در وقوع سرقت/ ارتباط روشنايي و سرقت در معابر https://majale-rooz.ir/2021/01/تاكيد-بر-مشخص-شدن-سهم-دستگاه‌ها-در-وقو/ مجله روز Sun, 17 Jan 2021 14:49:57 0000 حوادث https://majale-rooz.ir/2021/01/تاكيد-بر-مشخص-شدن-سهم-دستگاه‌ها-در-وقو/ سخنگوي ناجا بر لزوم تعيين و اعلام نقش همه دستگاه ها در اين سرقت تأكيد كرد. سردار مهدي حاجيان در مصاحبه با مجله روز ، وي در مورد ادامه اردوگاه مبارزه با سرقت گفت: حوزه سرقت ها در استان ها توسط استاندار هدايت مي شود و فرماندهي انتظامي استان دبير آن است ، دستگاه ها …

سخنگوي ناجا بر لزوم تعيين و اعلام نقش همه دستگاه ها در اين سرقت تأكيد كرد.

سردار مهدي حاجيان در مصاحبه با مجله روز ، وي در مورد ادامه اردوگاه مبارزه با سرقت گفت: حوزه سرقت ها در استان ها توسط استاندار هدايت مي شود و فرماندهي انتظامي استان دبير آن است ، دستگاه ها و نهادهاي ديگري نيز در اين زمينه وجود دارد ، زيرا در واقع سرقت ها آنها دلايل و عوامل زيادي دارند. ” اين فقط در مورد پليس نيست.

وي ادامه داد: “به عنوان مثال ، اگر چراغ خيابان كم شود يا خاموش شود ، قطعاً سرقت افزايش مي يابد.” ما همچنين به عنوان پليس اعتراض مي كنيم اما تنها ما در اين ماجرا دست نداريم. در اين مثال ، اداره برق نيز درگير است ، به همين دليل در استانها ستاد به رياست استاندار اداره مي شود ، بنابراين نهادها مي توانند در مورد موضوع پيشگيري كار كنند.

حاجيان عملكرد اردوگاه مبارزه با سرقت را مثبت و موثر توصيف كرد و گفت: “بسياري از نهادها در وقوع سرقت ها نقش دارند و بايد سهم آنها مشخص و اعلام شود.” قبلاً اردوگاه چنين نبود و تنها س theال مربوط به سرقت از پليس بود. اما اكنون تغييراتي ايجاد شده است و به عنوان مثال ، در صورت سرقت ، مي توان از شهردار س whyال كرد كه چرا يك پارك خاص روشنايي ندارد.

سخنگوي ناجا با تأكيد بر اينكه بسياري از نهادها درگير اين سرقت ها هستند ، گفت: “محيط درگير است.” آيا نور محيط و فضاي آرام وظايف پليس است؟ مشكلات اقتصادي شغل پليس است؟ بنابراين ، بايد بپذيريم كه نهادهاي مختلفي از جمله پليس درگير هستند ، اما نهادهاي ديگري نيز هستند كه بايد وارد عمل شوند.

وي گفت: در اردوگاه ضد سرقت هدف ما هدايت روند كار است تا قدرداني دستگاه ها در صورت سرقت مشخص شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.