به گزارش شفاف ، دكتر كريم همتي در جلسه شوراي معاونين هلال احمر گفت: از 10 اكتبر سال جاري تا 10 آبان ماه هر هفته 15 ميليون دوز واكسن به كشور وارد مي شود كه در مجموع 60 ميليون دوز واكسن كرونا وارد مي شود. انتظار مي رود با اين تلاش ها و واكسيناسيون همه …

برنامه هلال احمر براي واردات ۶۰ ميليون دُز واكسن كرونا طي يك ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاين https://majalehirani.ir/2021/برنامه-هلال-احمر-براي-واردات-۶۰-ميليون/ Sat, 25 Sep 2021 01:18:07 0000 دانش و سلامت https://majalehirani.ir/2021/برنامه-هلال-احمر-براي-واردات-۶۰-ميليون/ به گزارش شفاف ، دكتر كريم همتي در جلسه شوراي معاونين هلال احمر گفت: از 10 اكتبر سال جاري تا 10 آبان ماه هر هفته 15 ميليون دوز واكسن به كشور وارد مي شود كه در مجموع 60 ميليون دوز واكسن كرونا وارد مي شود. انتظار مي رود با اين تلاش ها و واكسيناسيون همه …

به گزارش شفاف ، دكتر كريم همتي در جلسه شوراي معاونين هلال احمر گفت: از 10 اكتبر سال جاري تا 10 آبان ماه هر هفته 15 ميليون دوز واكسن به كشور وارد مي شود كه در مجموع 60 ميليون دوز واكسن كرونا وارد مي شود. انتظار مي رود با اين تلاش ها و واكسيناسيون همه مردم گام بزرگي براي نجات كشور از اين بيماري برداشته شود.

او افزود: يكي از دلايل تسريع واردات واكسن ، كمك معاون اول رئيس جمهور است كه با جلسات منظم و حضور همه طرف ها به سرعت امكان پذير است. هلال احمر ، به لطف اين همكاري داخلي و ارتباطات آن در عرصه بين المللي ، تا كنون به وعده هاي خود عمل كرده و تلاش مي كند تا محموله هاي واكسن را به موقع به كشور برساند.

رئيس جمعيت هلال احمر تصريح كرد: با توجه به حجم زياد واكسن هاي وارد شده به كشور ، لازم است همه ارگان ها و موسسات در واكسيناسيون ، واحدي به نام بهداشت و درمان و نيروهاي مسلح و هلال احمر در منطقه شركت كنند. آنها آمادگي خود را اعلام كرده اند و مطمئناً مي توانند بار وزارت بهداشت را بر دوش گرفته و واكسيناسيون جهاني را تسريع كنند.

همتي با اشاره به مراسم اربعين در عتبات عاليات ادامه داد: خدمات نجف و كربلا مانند سال هاي گذشته توسط هلال احمر به زائران ارائه مي شود. در اين راستا ، ما از ظرفيت بيمارستان تازه تاسيس در نجف تا حد امكان براي ارائه خدمات درماني و درماني به زائران استفاده خواهيم كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني جمعيت هلال احمر ، رئيس جمعيت هلال احمر با اشاره به مشكلات حوزه منابع مالي تصريح كرد: بخشي از مبلغ هزينه ثبت نام خودرو در دفاتر متعلق به هلال احمر به عنوان يكي از منابع مالي اين موسسه ، مطابق قانون ، حق ثبت نام در دفاتر را براي خود محفوظ مي دارد. با توجه به اينكه مقامات ذيصلاح اعلام كرده اند كه نيازي به ثبت مالكيت خودرو در دفتر نيست ، برخي از بودجه هاي هلال احمر كاهش مي يابد و در اين راستا ، ما از مجلس مي خواهيم منابع مالي دائمي را تعريف كند. به نام هلال احمر جمعيت با هيچ شرايط اضطراري روبرو نشويد. از سوي ديگر ، به دليل واكنش شديد هلال احمر به شيوع كرونا در كشور ، هزينه هاي زيادي در اين زمينه هزينه شده است كه نياز هلال احمر به منابع مالي را افزايش مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.